استان ها

مسائل و دغدغه‌ دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی به‌زودی حل می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، سیدمحمد بطحایی در دومین روز و در پایان جلسه معاونت آموزش عمومی و مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین مزیت رقابتی مدارس سما وی مزیت ظرفیت های بسیار بالای امکانات و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی را خطاب به معاونان بیان کرد: شما مدیران علاوه بر این مزیت باید سایر مزیت های رقابتی مدارس خود را کشف کنید.

وی مولفه هایی مانند ارتقای شایستگی مدیران، ارتقای شایستگی معلمان، ارتقای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تأسیس مدارس را بخشی از پازل ارتقای کیفی مدارس دانست. ، کنترل کیفیت و نظارت بر کار مدرسه و غیره. (ادامه مطلب)

تبیین سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی که قبلاً توسط آقای دکتر ارائه شده است. طهرانچی معاون آموزش همگانی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ایشان نیز به همین منوال ساماندهی می کنند، بنابراین باید برنامه ها و فعالیت های خود را بر اساس این سند بازتعریف کنیم.

مشکلات و شبهات آموزشگاه های مهارتی و کارآفرینی به زودی برطرف می شود

بطحایی افزود: معاونت آموزش دولتی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو گروه آموزشکده به نام «سما» و یک گروه دانشکده مهارت و مهارت است. کارآفرینی نام آن “معاونت آموزش فنی حرفه ای، مهارت ها و کربن” است. در گروه مدارس کلیه امور زیر نظر معاونت های آموزش عمومی و حرفه ای استان و در گروه دانشکده های فنی حرفه ای روند کار همانند معاونت های موضوعی دانشگاه آزاد اسلامی است. به زودی جهت رفع مشکلات و شبهات در حوزه پرسنلی و مسائل، بخشنامه ای را با همکاری معاونت هماهنگ کننده و معاونت مهارتی تدوین و منتشر خواهیم کرد. مشاغل جدید برای رفع هر کاستی زمان می برد.

با برشمردن اشراف و تسلط بر آئین نامه ها و مقررات صادره، اشراف حرفه ای و تسلط بر تمامی شئون کار حاکی از قدرت مدیر بر لزوم مطالعه مدارک برتر از جمله. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیسند اسلامی شدن دانشگاه ها، سند تحول آموزش و پرورش و برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه ها را برجسته و از اقدام به عنوان فرآیند ارتقای کیفیت یاد کرد.

معاون آموزش دولتی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی با تعریف کیفیت «تطبیق خدمات و محصولات با نیاز بازار» به بحث کیفیت در مدارس پرداخت و گفت: مهمترین معیار کیفی برای ما موفقیت جامعه در مدارس «راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مدارس ارتقای کیفی بود؛ زیرا ارتقای کیفیت پیشرفت جزئی را به همراه دارد.

لزوم ایجاد مدارس باکیفیت در خور نام و منزلت دانشگاه آزاد اسلامی و خودداری از راه اندازی مدارس بی کیفیت از دیگر مواردی است که معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست بر آن تاکید کرد.

مشکلات و شبهات آموزشگاه های مهارتی و کارآفرینی به زودی برطرف می شود

به گزارش آنا، کمیسیون «بررسی موانع و چالش های ایجاد مدارس مهارتی و کارآفرینی»، «ساماندهی نیروی کار و ساماندهی دانشگاه آزاد اسلامی» در دومین روز از نشست نمایندگان آموزش و پرورش عمومی و مهارتی مجلس شورای اسلامی، برگزار شد. واحدهای آموزشی، 1401. «و سما ماهارات» که نمایندگان آموزش و پرورش عمومی و مهارت های مجلس در آن شرکت کردند و در مورد موضوعات مربوطه تبادل نظر کردند.

جلسه عمومی تشریح و طرح پرسش و پاسخ در زمینه کنترل کیفی و نظارت بر کار مدارس، حوزه های اداری و مالی، منابع انسانی و سامانه های پرداخت با حضور مدیران حوزه مرکزی از طریق فضای مجازی برگزار شد.

نشست نمایندگان آموزش و پرورش عمومی و مهارت های مجلس نمایندگان استان ها به منظور تبیین سیاست ها و بازتاب راهکارهای اجرایی معاونت آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد الرضا برگزار شد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا