اقتصادی

آیا روغنهایی وجود دارد که ابری هستند و نمکی با کیفیت پایین ندارند؟

مدیر فنی انجمن سبزیجات ایران گفت: “تفاوت در فرمولاسیون روغن های گیاهی در تشکیل مقادیر مختلف اسیدهای چرب اشباع و اشباع باعث شفافیت ، اشباع یا اشباع اسیدهای چرب اشباع شده می شود. این شفافیت ترکیبات مضر یا کم کیفیت در روغنها نیست.” تولید نشده است.

مزدا کاظم زاده در گفت و گو با اخبار ما ، اظهار داشت: بیشتر روغنهای گیاهی تولید شده در کشور در سالهای اخیر جامد و مشابه روغنهای حیوانی بوده و در صورت وجود روغن مایع به مقدار کمی در روغنهای جامد یافت شده است. وی گفت: “مردم نشانه هایی از کیفیت پایین روغن نشان می دهند.” “با افزایش تولید روغنهای گیاهی ترانس ، فرهنگ مصرف آنها نیز افزایش یافت.” این اتفاق برای خرید مردم افتاد.

وی با بیان اینکه علی رغم تغییر اساسی در فرهنگ مصرف روغن های گیاهی در کشور ، هنوز باید اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار دهیم ، گفت: از جمله تصورات غلط ، شنیدن ناکافی روغن های دو فاز یا به عبارتی روغن ها نیز دو بخش مایع و جامد هستند. تفسیر کن A، به عنوان برخی از افراد دارای گوگرد یا ترکیبات مضر یا وجود چرب است.

مدیر فنی انجمن روغنهای گیاهی ادامه داد: “روغنهای گیاهی مختلف نسبتهای مختلف اسیدهای چرب اشباع و اشباع شده را دارند. اسیدهای چرب اشباع نشده به طور طبیعی مایع هستند و اسیدهای چرب اشباع غالباً به طور طبیعی جامد هستند. تفاوت در فرمولاسیون تولید روغن نباتی در فرمولاسیون مقادیر مختلف اسیدهای چرب اشباع و اشباع منجر به شفافیت ، اشباع یا اشباع اسیدهای چرب اشباع شده و این به هیچ وجه نشانه ای از وجود ترکیبات مضر یا کم کیفیت در روغنهای تولیدی نیست.

کاظم زاده اظهار داشت: موضوع بعدی شفافیت و شفافیت در ظروف مورد استفاده در بسته بندی روغن است. وظیفه اجتناب از روغن کانتینر یکی از دلایل فساد از جمله نور خورشید است که در ظروف شفاف رخ می دهد ، به دلیل وجود ترکیبات ضد اشعه ماوراء بنفش و وجود ظروف تیره به دلیل شفافیت آن ، و استفاده از ظروف تیره به هیچ وجه رخ نمی دهد. این پوششی برای پنهان کردن کیفیت پایین روغن نیست.

در پایان نامه

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا