سلامت

ارتش هند استفاده از قطعات چینی را ممنوع کرد!

به گزارش خبرگزاری اخبار ما،بر اساس صورتجلسه‌ای که رویترز بررسی کرده‌است، ارتش به پیشنهاد دهندگان احتمالی گفته است که قطعات ساخته شده در “کشورهای دارای مرز زمینی با هند به دلایل امنیتی قابل قبول نیستند”. یک سند نظامی همچنین می‌گوید که چنین قطعاتی حاوی «گاف‌های امنیتی» هستند که می‌تواند داده‌های مهم ارتش هند را در معرض خطر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

بی‌ام‌و قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!/ عکس

جانوری عجیب در آب‌های خلیج‌فارس!/ فیلم

یک مقام ارشد دفاعی که نامش فاش نشده است به این خبرگزاری گفت که اصطلاح “کشورهایی که مرزهای زمینی مشترک دارند” در واقع اشاره ای به چین است که نشان دهنده نگرانی ها در مورد اتهامات مربوط به دست داشتن در حملات سایبری است.

ارتش هند استفاده از قطعات چینی را ممنوع کرد!

یکی از پیامدهای فوری تصمیم ارتش هند این است که ساخت هواپیماهای بدون سرنشین داخلی پرهزینه تر خواهد شد.

رویترز به نقل از این مقام ارشد گفت: «اگر امروز تجهیزاتی که از چین می‌خرم را در هند بسازم، هزینه آن 50 درصد افزایش می‌یابد.»

اما حتی زمانی که هند برای تامین قطعات پهپاد خود به جای دیگری نگاه می کند( در حال حاضر فاقد دانش لازم برای تولید انواع خاصی از پهپادها به طور کامل در خانه است) باید با این واقعیت کنار بیاید که بیش از 70 درصد از کالاهای زنجیره تامین پهپادها در چین ساخته می‌شوند.

منبع: THE WIRE

227227

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا