رویدادها

اضافه خدمت مرزبان وظیفه‌ شناس بخشیده شد

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بخشودگی اضافه کار مرزبان وظیفه شناس «مهران سربازی» به دستور فرمانده معظم کل قوا خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سردار مهدی حاجیان به اقدامات آبرومندانه مرزبان وظیفه شناس «مهران سربازی» اشاره کرد و گفت: سربازان در نظام دینی و ملی ما جایگاه والایی دارند و همچنین برای این عزیزان برخی از سربازان احترام ویژه ای قائل هستیم. ” آنها پشتوانه بزرگی برای نیروهای مسلح و ظرفیت خوبی برای برقراری امنیت در کشور هستند.

وی در ادامه به مهران سربازی با بیان اینکه 56 روز اضافه خدمت مشمول عفو شده و با انتقال از محل سکونت به محل سکونت موافقت شده است، گفت: بر برخورد مطلوب با این عزیزان تاکید کنید. لذا درخواست این مرزبان وظیفه شناس مورد توجه فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت و با عفو افسر اضافی و انتقال از محل خدمت به محل سکونت این سرباز موافقت شد.

به گزارش سایت پلیس، گفتنی است چندی پیش مرزبان وظیفه شناس «مهربان سربازی» در حین بازگشت از غیبت در جاده تبریز به ماکو، متوجه یک بسته پلاستیکی حاوی زیور آلات طلا شد و بلافاصله اقدام به یافتن آن کرد. اصلی در پایان این مرزبان طلاهای کشف شده را به صاحبش بازگرداند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا