رویدادها

اعزام ۲۳ آتش‌نشان تهرانی به سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی در سیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از اعزام دو گروه آتش نشان تهرانی به همراه تجهیزات و خوردوهای مورد نیاز برای تخلیه آب و امدادرسانی در شهرهای سیل زده جنوب کشور خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با اخبار ما درباره اعزام آتش‌نشانان تهرانی به مناطق سیل‌زده جنوب کشور گفت: در روزهای اخیر، شاهد جاری شدن سیل در استان‌های جنوبی کشور بودیم که در برخی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، آبگرفتگی هایی نیز ایجاد شد. به همین دلیل و به درخواست مسئولین این مناطق، گروهی از آتش نشانان تهرانی برای خدمت به هموطنان،همانند سال های گذشته، به این مناطق اعزام شدند. 

وی افزود: در مجموع ۲۳ آتش نشان در قالب دو اکیپ به صورت زمینی و هوایی به جنوب کشور اعزام شدند و در عملیات های مختلف تخلیه آب، امدادرسانی و … شرکت داشتند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به تجهیزات و خودروهایی که آتش نشانی تهران به جنوب کشور انتقال داده است؛ ادامه داد: در مجموع پنج دستگاه خودرو شامل یک جرثقیل یک تن، یک خودرو کاپرا و سه دستگاه خودروی سبک به صورت زمینی به این مناطق اعزام شدند.

ملکی گفت: همچنین هشت دستگاه پمپ نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه پمپ سبک و مقداری زیادی لوله و سایر تجهیزات نیز به جنوب کشور ارسال شد. 

وی افزود: در سال های پیش نیز، در شهرستانک کنارک، آتش نشانان تهرانی برای رفع آبگرفتگی ها به این منطقه اعزام شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: از روز گذشته همکاران ما در این مناطق مشغول به کار هستند و تا زمانی که وجود آنها موثر باشد نیز این خدمات ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام 

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا