اقتصادی

افتتاح ۱۳ طرح تعاونی برای اشتغال ۲۰۲۱ نفر در لرستان

اخبار ما/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تعاون در این استان را تشریح کرد.

سید فرهاد ناصری‌نیا سی‌ویکم مرداد ماه در جمع خبرنگاران به نقش مهم تعاون در توسعه و مشارکت مردم در اقتصاد کشور اشاره و اظهار کرد: هفته تعاون امسال به نام حکمرانی تعاون حکمرانی مردم نامگذاری شده و با توجه به تقارن هفته دولت با هفته تعاون در سال جاری برنامه‌های این اداره‌کل با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به مردمی بودن تعاون افزود: در این هفته بنا بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی این بخش، همچنین مزایا و محاسن کار گروهی و کار جمعی و ترکیبی و گرایش مردم را به سمت کار جمعی و گروهی داریم.

ناصری‌نیا بیان کرد: در این هفته ۱۳ طرح تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی با ۲۹۴ عضو به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌های تعاونی در لرستان زمینه اشتغال ۲۰۲۱ نفر فراهم می‌شود.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت :حضور در شرکت‌های تعاونی و بررسی مسائل و مشکلات این شرکت‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست تخصصی با فعالان بخش تعاون و تعاون‌گران، تشکلات و اتحادیه‌های تعاونی، برپایی میز خدمت‌رسانی در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای شرکت‌های تعاونی از دیگر برنامه هفته تعاون و هفته دولت در سطح استان است.

وی با بیان اینکه سعی بر این است از ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش تعاون در سطح استان استفاده شود، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم و جویندگان کار با مفاهیم این مهم بهتر از گذشته آشنا شوند و منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا