اقتصادی

افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار

مدیرعامل صندوق امید کارآفرینی هدف از اجرای الگوی توسعه روستایی را اعلام کرد و گفت: با اجرای الگوی توسعه مشاغل ضمن ایجاد فرصت های شغلی ، زمینه افزایش صادرات محصول و ارزآوری ارز در کشور فراهم می شود.

اصغر نورالله زاده در گفت وگو با اخبار ما ، توسعه اشتغال و حمایت از بنگاه های روستایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اولویت اصلی ما در سال جاری ایجاد مدل مالی برای هر روستا و ایجاد مبانی نظری است تا بتوانیم با کمک مردم محصولات بیشتری را در مناطق روستایی تولید کنیم.

وی ادامه داد: در سال های اخیر صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات حمایتی از رونق مشاغل محلی و اشتغال در مناطق روستایی حمایت کرده و با اجرای طرح های اشتغال به اقامت ساکنان و کمک به درآمدزایی خانوارهای روستایی کمک کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پتانسیل بالای اشتغال در برخی از مناطق کشور از کاربرد مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم مدل های توسعه روستایی را گسترش دهیم زیرا یکی از راه های افزایش درآمد در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت است. در حال حاضر ، هر روستای کشور ظرفیت منحصر به فردی در تولید محصولاتی دارد که می تواند با توانمند سازی جمعیت محلی و بومی و ارائه آموزش های لازم ، به سود دهقانان استفاده شود.

نورالله زاده با تأکید بر تهیه مدل های تأمین اعتبار پروژه های روستایی ، افزود: با توجه به انگیزه و رقابت پذیری بالا و الگوسازی روستاییان ، اجرای مدل های توسعه مشاغل علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی ، موجب رونق بازار محصولات روستایی شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مورد پتانسیل صادرات محصولات روستایی گفت: امروز با شکل گیری مدل های تجاری و رواج آن ، شاهد صادرات گسترده محصولات به کشورهای همسایه هستیم که نشان می دهد کارآفرینی آغاز شده و منبع درآمد و ارز است. ” این برای کشور شد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا