اقتصادی

افزایش مصرف گاز بخش خانگی و تجاری معادل ۲ فاز پارس جنوبی

وزیر نفت از افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی و تجاری مربوط به فازهای ۲ پارس جنوبی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش اخبار ما، جواد اوجی امروز در بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: امروز برای بررسی توزیع، تامین و مصرف گاز به مرکز دیسپاچ شرکت ملی گاز آمدم و با شرکت ملی گاز ارتباط مستقیم داشتم. پالایشگاه ها و سکوهای پارس جنوبی.

وی ادامه داد: اکنون تقریباً 705 میلیون متر مکعب در روز از این میدان برداشت می‌کنیم (حدود 70 درصد گاز کشور) و آمادگی 100 درصدی داریم تا با تدابیر مدون گاز را تحویل داده و تعمیرات اساسی در خطوط لوله انجام دهیم. ، سکوهای استخراج گاز، پالایشگاه ها و ایستگاه ها کاهش فشار رخ می دهد.

وزیر نفت با بیان اینکه مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری روزانه 60 میلیون مترمکعب معادل 2 فاز پارس جنوبی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: از همه مردم تقاضا داریم برای بهینه سازی مصرف و مصرف تلاش کنند. اقدامات خوب برای تشویق مشترکان در سال در نظر گرفته شده است که به ازای هر 1 درصد کاهش مصرف، 3 درصد تخفیف به قیمت گاز اضافه می شود و در صورت صرفه جویی 30 درصدی مشترک نسبت به مصرف سال گذشته، خواهد داشت. گاز به صورت رایگان

اوجی همچنین به مردم توصیه کرد که لباس گرم بپوشند و دمای هوای راحت 18 تا 21 را حفظ کنند.

به گزارش وزارت نفت، وی در این بازدید تلفنی با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت‌وگو کرد و بر آمادگی حداکثری برای تامین گاز پایدار تاکید کرد.

قدردانی از روسای قوا/ مالیات کارکنان صنعت نفت مانند سایر کارمندان بود.

وزیر نفت در ادامه با قدردانی از سران قوای سه گانه تصریح کرد: مالیات کارکنان صنعت نفت مانند سایر کارکنان دولت شده است و از این رو از سران قوا و انشاالله در آنجا تشکر می کنیم. انگیزه مضاعف برای کارکنان خواهد بود.

ماده 10 اجرا شده است

اوجی در پایان اعلام کرد: در بحث ماده 10 6 قرائت گذشته و فقط قرائت هفتم باقی مانده است و انشالله موافقت مسئولان ارشد نظام را جلب می کنیم که موجب رضایت همکار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا