اقتصادی

اما آثاری که خارج شده بود، جرم تولید در سرزمین پدری هستند، برای پاسخگویی به نیازهای اعضای یک غرفه


اخبار / بوشهر مخترعان از وزن عضو سایه گفت به تولید به طور کامل بومی شهرستان خود را با مشورت از اراضی استان، و نیازهای تولید.

Lyravy اخبار ما ضیا، در مصاحبه زمانی که او گفت که به دلیل عدم تیم پزشکی تجهیزات و دست و پنجه نرم با کارکنان از این خبر، و هر روز از مرگ و هیچ بیماری روانی است که توسط عزیزان منتقل می شود، من با این دوره از وظایف خود را در زمینه تجهیزات پزشکی را تحت تاثیر قرار گفت اختراعات و یک گوشه به کاری که در دست، به طوری که آنها می توانید آنهایی که لورم کمک کند.

او این پیگیری، و منظور از نتایج را اول از برنامه به نظم است که در او بود، که، با تولید که هیچ مفهوم قبل از فرد در فیلتر پس از روش مشوره با دانشگاه پزشکی در خارج به برتری: سپر، تولید، و شروع به حفاظت محافظ از گروه، و در حال حاضر 300 مشاوره کالاها او را به تمام ویژگی های خود و تولید و ارائه شده است، مانند مراکز درمانی و بیمارستان ها و کادر پزشکی در استان واقع شده است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هان گفت آلات برای تولید بسیار، و قابلیت تولید انبوه و همچنین لازم است برای دولت کمبود این محصول به دلیل مشکلات در تولید برنامه های کاربردی محصول واردات مواجه بودند. مزیت این است که محصول به طور کامل ترجمه برای دیدار با تعداد مورد نیاز از آنها می تواند با کیفیت از کارکنان بهداشت روانی فراهم می کند.

عرضه لورم به بنیاد نبرد بوشهر گلوریا با تجهیزات پزشکی، و برنامه های دیگر برای هفته های پیش رو گفت: حتی زمانی که مستمر آن است. این برنامه برای ساخت یک دستگاه را برای استفاده برای بیماران، پزشکان، دندانپزشکان، پزشکی و به طور کلی بسیاری شکوه از کار، به خصوص در این زمان کاهش سرعت.

Lyravy توضیح قرار می دهد که بیمار را در یک محل که در آن کسب و کار یک رابطه مستقیم با دکتر، دکتر به دسترسی بیمار، توانایی، تا هوا ما ترشحات که در آن دکتر تنفس نیست. و همچنین ریختن ویروس و سیستم مکش هوا بود، و برای خنثی. سپس مدل تا پایان هفته خواهد شد نشان داد، از آن خواهد شد از لحاظ فنی عملی و مفید است.

علاوه بر این، در دشت آماده به انجام کسب و کار، و یا هیچ دستگاه خام با دوستان در دکترین خود را درگیر از توانایی هر یک از، استان علم و فناوری، هنر، بوشهر پارک، تجهیزات، جهان او زخمی شد را مجدد به چرخه بازگردانیم و یا اینکه هر ایدهای از طرف کادر محترم درمان جهت مقابله با بیماری کرونا را در کمترین زمان ممکن از طریق تیم و پتانسیل افرادی که در این زمینه کار میکنند بررسی کرده و اجرایی نماییم.

یکی از اعضای تولید و توزیع و مخترعان است گفته می شود 300 غرفه خود به خود و بدون کمک دولت، و ما آماده برای تولید انبوه این محصول برای پاسخگویی به نیازهای استان و کشور می باشد.

ماساژ پایان


نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت اخبار ما هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا