رویدادها

امدادرسانی و اسکان 26 هزار نفر در سیل کرمان/ توزیع 300 تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی

کمک و اسکان 26 هزار نفر در سیل کرمان / توزیع 300 تن کمک، زیستی و معیشتی

اخبار ما/ کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کمک و اسکان 26 هزار نفر از سیل زدگان و توزیع 300 تن کمک، منابع زیستی و معیشتی در 200 روستای آسیب دیده سیل اخیر در سراسر استان خبر داد.

به گزارش اخبار ما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در سراسر استان، 26 هزار نفر از سیل زده ها به مدت 18 روز است که امدادرسانی مستمر و اسکان اضطراری دریافت کرده اند.
وی افزود: جمعیت هلال احمر کرمان 300 تن کمک، زیستی و معیشتی در 200 روستای سیل زده توزیع کرد.

فلاح با اشاره به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان 18 روز متوالی در مناطق سیل زده امدادرسانی می کنند، خاطرنشان کرد: 182 تیم امدادی متشکل از 773 امدادگر و نجاتگر در 12 شهرستان سیل زده امدادرسانی کردند. سیل سیل
وی با اشاره به امدادرسانی و انتقال 30 مصدوم سیل، زنان باردار، بیماران قلبی و برق گرفتگی توسط جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: 8 فروند بالگرد هلال احمر، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در روستاهای تحت محاصره امدادرسانی می کنند. بود.
وی بیان کرد: 60 تن کمک های انسان دوستانه از استان های تهران، یزد، اصفهان و مرکزی به صورت هوایی و زمینی به استان کرمان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به رهاسازی 20 دستگاه خودروی سیل زده و رودخانه ها تصریح کرد: در عملیات امداد و نجات از 180 دستگاه خودروی امدادی، کمکی، سبک و سنگین استفاده شد.
رضا فلاح ادامه داد: یکی از وظایف امدادگران در این لحظه تخلیه آب منازل است که با حضور 40 اکیپ و 28 دستگاه پمپ و موتور لجن کش انجام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا