اقتصادی

امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ استان گیلان واگذار شد

اخبار ما / گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز از کار همزمان 80 هزار واحد مسکن فقیر در 15 استان در ویدئویی با خلبان گیلان خبر داد و اظهار داشت: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکونی را برای محرومان افتتاح کرده ایم.

محمدباقر نوبخت خطاب به خبرنگاران در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و تجارت گیلان گفت که امروز با سازوکارهای سنتی امکان توسعه مشاغل و ایجاد اشتغال وجود ندارد. از شرکت های دانش بنیان استفاده کنید.

وی با اشاره به تاکید شهرهای صنعتی بر استفاده از مشاغل دانش بنیان افزود: شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرده و فناوری و مرکز تجاری را به بهره برداری رسانده تا بتواند فناوری های تجاری لازم را ارائه دهد. افزایش بهره وری و تولید پرش.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیگر دستاوردهای سفر یک روزه خود به گیلان گفت: خوشبختانه موفق به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی رشت شده ایم و نصب کتاب و تجهیزات در ماه های آینده انجام می شود. “

نوبخت افزود: قبل از انقلاب بخشی از پارک ملی رشت به فرمانداری اختصاص داده شد که با اعتراض بزرگان و کارشناسان شهر مواجه شد ، بنابراین ما از این فضا که دیگر برای امور پارک و رفاه اجتماعی استفاده نمی شد ، استفاده کردیم. ، برای کتابخانه این یک امر فرهنگی است.

وی همچنین از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب پذیر در 15 استان امروز در ویدئویی با خلبان گیلان خبر داد و گفت: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکونی را برای اقشار آسیب پذیر افتتاح کردیم. این واحدها با حمایت سازمان برنامه و بودجه ، اجرای بنیاد مسکن و کار کمیته کمک به مشتری تحت پوشش آن و کمک های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 4000 میلیارد تومان پول نقد و 6400 میلیارد تومان ساختمان کم بهره برای ساخت مسکن برای اقشار فقیر خبر داد و گفت: دولت هزینه ساخت این واحدها را به جای واحدها پرداخت می کند. که توان مالی لازم برای تأمین مسکن را ندارند.

وی بر ضرورت توجه به محرومان و رهبری و نظام تاکید کرد و گفت: دولت با احداث راه آهن و بزرگراه از وضعیت محرومیت آگاه نیست.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا