رویدادها

انبار خرما در خیابان مولوی آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک انبار خرما در خیابان مولوی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با اخبار ما درباره حادثه صبح امروز گفت: ساعت4:04 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع انباری- اداری در خیابان مولوی، خیابان تختی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که درپی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان در عرض کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند. ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند که حریق در یک انبار به مساحت حدود 8000 مترمربع که عمدتا از چوب و کامپوزیت ساخته شده، رخ داده و این انبار محل نگهداری خرما بوده و تعدادی از دفاتر اداری نیز درآن قرار دارد.

وی ادامه داد: در طبقه دوم حدود 500 متر از انبار شعله ور شده و آتش به سقف شیروانی نیز سرایت کرده بود. در این شرایط با اقدام به موقع همکاران من، آتش خاموش شد و از سرایت آن به سایر قسمت های انبار نیز جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره خسارات جانی ناشی از این حادثه نیز گفت: در این انبار چهار کارگر حضور داشتند که در همان دقایق اولیه حریق، توسط آتش نشانان به سلامت از آتش خارج شدند و این حادثه هیچ مصدومی نداشت.  

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: کارشناسان آتش نشانی اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کرده اند و پس از بررسی موضوع، علت اعلام خواهد شد.

انبار خرما در خیابان مولوی آتش گرفت

انبار خرما در خیابان مولوی آتش گرفت

انتهای پیام 

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا