رویدادها

انهدام باند اجاره کارت‌های بانکی با گردش مالی ۷۰۰ میلیاردی

رئیس فتوای پلیس پایتخت از انهدام گروه 10 نفره اجاره کارت های بانکی با گردش مالی 700 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این خصوص گفت: چندی پیش در رصد کارشناسان پلیس فتا با تعدادی کانال و سایت بازی هایی مواجه شدند که با هدف فریب کاربران فضای مجازی ایجاد شده بود. به همین دلیل، ماموران تراکنش‌های مالی او را بررسی کردند و متوجه شدند که این وجوه به حساب‌های مختلفی واریز شده است.

معظمی گودرزی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی و اخذ مجوزهای لازم، گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده، مسئولان متوجه شدند که گردانندگان این کانال ها و سایت ها، کارت های بانکی افراد مختلف را در سراسر کشور و در واقع اجاره کننده کارت اجاره کرده اند. تقسیم شده.

وی با بیان اینکه در تحقیقات فنی پلیس 10 نفر از اعضای این باند شناسایی و اعضای آن در اقدامات جداگانه دستگیر شدند، گفت: جنایت به دادسرا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ این باند را یکی از بزرگترین باندهای کرایه کارت بانکی در کشور عنوان کرد و گفت: کارشناسان گردش مالی این متهمان را ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

معظمی گودرزی افزود: شهروندان دقت کنند که به هیچ وجه کارت بانکی خود را در اختیار افراد غیر مستاجر قرار ندهند زیرا در این صورت جرایم ارتکابی با آن کارت مشترک خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا