اقتصادی

بزرگترین رویداد صنعت ساختمان؛ میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی

پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیاتی تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی-دبی برپا خواهد شد.

به گزارش اخبار ما، این رویداد که ۱۳ تا ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان در جهان معرفی شده و در مرکز تجارت جهانی دبی در محورهای «کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی»، «طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری»، «مواد و مصالح ساختمانی، رنگ»، «سیستم‌های تهویه مطبوع و هواساز»، «درب و پنجره و نما»، «هوشمندسازی و تکنولوژی انرژی خورشیدی»، «شیرآلات بهداشتی و چینی بهداشتی» و «ماشین‌آلات ساختمان و راه‌سازی» برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big5 بزرگترین و مؤثرترین رویداد صنعت ساختمان است که هر سال در مرکز تجارت جهانی دبی به عنوان دروازه‌ای بین شرق و غرب دنیا عمل می‌کند. هدف از برگزاری این رویداد متحد کردن جامعه جهانی ساخت‌وساز و ارائه نوآوری، دانش و فرصت‌های تجاری پیشروی صنعت، اتصال و رشد ذینفعان این حوزه است.

این نمایشگاه که تسریع پیشرفت در صنعت ساخت و ساز برای حمایت از رشد اقتصادی و ترویج یک محیط زیست سالم‌تر و پایدارتر در سراسر جهان را دنبال می‌کند؛ فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران ایرانی است تا بتوانند با حضور در پاویون ایران؛ محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را عرضه کنند و به نمایش بگذارند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان، فعالان صنعت ساختمان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت غرفه به آدرس https://www.safirgiti.com/big5/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا