بین الملل

بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده‌اند/ ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم

بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده‌اند  ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم

دروازه بان پرسپولیس گفت: تا جایی که قرارداد دارم جایی نمی‌روم و اگر قرار باشد روزی بروم رک به هواداران می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار کرد: این هواداران کاری می‌کنند همه چیز را فراموش کنیم، سه بار قهرمان شدیم هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. قهرمان واقعی همه هواداران فوتبال فهم هستند.

وی ادامه داد: همه تیم ها شرافت دارند، این حرف که جام قهرمانی شرافت را ما بردیم بی‌احترامی به بقیه است. نمی شود با افکار و احساسات مردم بازی کنی و بگویی که استقلال مدعی نبوده و الان حرف دیگری بزنی. من اگر الان اینجا هستم به خاطر استقلال است که هر سال جزو مدعیان بوده است. ناراحتم که با افکار و احساسات هواداران استقلال بازی می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: باید به شخصیت من بازیکن حرفه‌ای احترام گذاشته شود و خواهش می‌کنم الان شلوغش نکنند که هر کسی دنبال پول است برود. پرسپولیس این همه افتخار کسب کرده و بازیکنانش دوست دارند به آنها احترام گذاشته شود. تا جایی که قرارداد دارم جایی نمی‌روم و اگر قرار باشد روزی بروم رک به هواداران می‌گویم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هوایی شده‌اند، بازیکنان ما قرارداد یک میلیون دلاری آن هم از لیگ برتر دارند. بازیکنان حاضرند با ۳۰ و ۵۰ درصد قرارداد بمانند، اما باشگاه پیشنهاد ۲۰ میلیاردی داده است و پول  نمی‌دهد.

فیلم کامل صحبت‌های بیرانوند را در ادامه ببینید:

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا