اقتصادی

تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت عملیاتی است

معاون وزیر نفت و گاز با اشاره به اینکه در فصول گرم سال در کشور تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار و خطوط لوله گاز انجام شد، گفت: نیروگاه های گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت بدون مشکل کار می کنند.

به گزارش اخبار ما، امروز (جمعه 3 دی ماه) در جلسه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی 1401 در شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفتی مجید چگانی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از یک ماه قبل با تشکیل کارگروه های ویژه حل بحران، برنامه ریزی لازم را برای تداوم گازرسانی در کشور انجام داده ایم. به تهران دستور داده شده که برای این ایام آمادگی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی در فصول گرم سال در پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار گاز و خطوط لوله گاز کشور انجام شد، افزود: اکنون تمامی تاسیسات خطوط لوله گاز کشور با حداکثر توان فعال است. بدون هیچ مشکلی.”

معاون وزیر نفت و گاز با اشاره به افت فشار گاز در استان های گلستان و مازندران و شمال شرق کشور تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده قطعی گاز در این استان ها ثبت نشد.

چگانی با اشاره به طول 438 هزار کیلومتر شبکه خط لوله گاز در سراسر کشور و مدیریت این خطوط از استان تهران گفت: از همه مردم می خواهیم کمک کنند تا گازرسانی پایدار به استان های شمالی و غربی را با گاز بهینه کنیم. مصرف در خانه هایشان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا