اقتصادی

تا آخر تابستان به نمایشگاه مجازی بروید

یکی از اعضای هیئت اتاق بازرگانی تهران می گوید که مدت زمان نمایشگاه مجازی ایران تا پایان تابستان امسال تمدید شده است.

به گزارش اخبار ما ، از حدود 15 ماه پیش و همزمان با شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از فعالیت های اقتصادی با محدودیت های شدیدی روبرو شده اند و در این میان نمایشگاه های حضوری یکی از بخشهایی است که از این مکان به شدت آسیب دیده است.

نمایشگاه ها در ایران طی 15 ماه گذشته به جز مدت محدود و تحت پروتکل های دقیق بهداشتی تعطیل بوده اند و اقتصاد ایران نتوانسته است از این فضا استفاده کند. در بسیاری از کشورهای جهان ، نمایشگاه های بزرگ اقتصادی یا تعطیل هستند یا تقریباً برگزار می شوند.

در ایران ، با تمرکز بر بخش خصوصی ، نمایشگاه مجازی ایران از چند ماه پیش آغاز شد و اکنون یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران می گوید این نمایشگاه تا پایان تابستان امسال تمدید شده است.

محمدرضا طلایی گفت: افزایش مدت زمان این نمایشگاه برای همه حاضران در نمایشگاه رایگان خواهد بود. بدیهی است ، تازه واردین برای ثبت درخواست و ثبت نام خود باید به همان روش قبلی با وب سایت نمایشگاه مجازی ایران تماس بگیرند. این نمایشگاه شرکت هایی را که می توانند از این امکانات استفاده کنند ، قادر به ارائه محصولات و شرکت های خود و افزایش مخاطبان خود کرده است. اما تحقیقات نشان می دهد ، غیر از تعداد محدودی از شرکت ها ، بقیه از این امکانات استفاده نکرده اند. این امکانات شامل پخش مستقیم از محیط کارخانه و محل کار است. همچنین ، در نمایشگاه مجازی در ایران ، اتاق های سمینار طراحی شده است که شرکت ها می توانند از آنها به صورت رایگان استفاده کنند.

یکی از اعضای کمیته نماینده اتاق بازرگانی تهران از آغاز دوره حضور در نمایشگاه مجازی ایران طی 15 روز آینده خبر داد و گفت: “این دوره ها با هماهنگی اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود. هدف از برگزاری این دوره ها یادگیری نحوه شرکت ها از این بستر و نحوه جذب مخاطب به غرفه ها خواهد بود.

طلایی گفت: غرفه داران از امکانات نمایشگاه بهترین استفاده را نکردند.

وی افزود: از طرف دیگر طی هماهنگی با سفارتخانه ها و مناطق مشترک ، 15 کشور آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های مشترک اعلام کردند. اما غرفه داران قسمت انگلیسی غرفه ها را کامل نکردند. این امر به تعویق افتادن وقایع تجاری منجر شد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا