رویدادها

تصادف در محور سرخس مشهد با ۳ کشته و مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حسن نوری‌زاده، در گفت و گویی خاطرنشان کرد: برخورد کامیون با سه زائر پیاده شهرستان سرخس امروز، ۲۲ شهریور در محدوده بخش رضویه حدفاصل روستای چاهک موجب فوت یک نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه متأسفانه خانم خدیجه چشک فوت شده و خانم‌ها کنیز آذریان و منصوره آذریان مجروح شدند، از رانندگان خواست با توجه به تردد و حضور زائرین در محورهای خراسان رضوی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

فرماندار سرخس ادامه داد: بالغ‌بر ۱۱ هزار زائر پیاده از این شهرستان برای شرکت در آیین سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام صادق و شهادت حضرت رضا (ع) رهسپار مشهد شدند که یک کاروان متشکل ۲۰۰ نفر از برادران و خواهران اهل سنت است.

وی با اشاره به اینکه زائران پیاده شیعه و سنی از این شهرستان مرزی در قالب ۵۴ کاروان به سمت مشهد حرکت کرده‌اند، افزود: در حوزه سرخس ۱۴ ایستگاه صلواتی برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده این شهرستان و زائران پیاده شهرستان صالح‌آباد از مسیر سرخس برپا شده است.

فرماندار سرخس همچنین یادآور شد: یک کاروان از زائران ازبکستانی حضرت امام رضا (ع) صبح امروز، چهارشنبه با عبور از کشور ترکمنستان و مرز سرخس وارد ایران شدند.

نوری‌زاده افزود: این کاروان متشکل از ۲۷ زائر شیعه با ملیت ازبکستانی است که با هدف زیارت مضجع منور رضوی همزمان با سالروز شهادت آن امام رئوف وارد ایران شده‌اند.

مرکز شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سرخس در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد قرار دارد.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا