اقتصادی

تضمین امنیت شرط جذب سرمایه های خارجی

این افسر کار ثبات اقتصادی و اطمینان از امنیت سرمایه گذار را در جذب سرمایه خارجی موثر خواند و گفت: اگر می خواهیم سرمایه خارجی وارد کشور شود و برای نیروی کار فرصت های کاری ایجاد کنیم ، باید سرمایه گذاران راحت شوند و سرمایه آنها امن باشد. ضمانت .

ناصر چمنی در گفت وگو با اخبار ما ، در مورد استراتژی جذب سرمایه خارجی به کشور و تقویت بازار کار گفت: روش های مختلفی برای جذب سرمایه خارجی وجود دارد اما با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه ، معتقدم باید شرایط سرمایه گذاران. “باید علاقه مند به ماندن در کشور باشند و بدانند که پولی که او به کشور می آورد مشکلی برای مبادله آن برای بانک مرکزی نیست ، یعنی بانک سوئیفت برای معاملات بین المللی باز است و بدون نگرانی وارد سرمایه او می شود و پول ، یا برداشت.

وی ادامه داد: بخشی از نفتی که فروختیم و میلیاردها دلار از آن نفت درآمد داشتیم به دلیل تحریم های کره جنوبی و کشور همسایه مان در عراق باقی ماند. وقتی یک سرمایه گذار خارجی این را می بیند طبیعی است که او نمی خواهد پول خود را سرمایه گذاری کند از آنجا که او می داند ممکن است در نقل و انتقالات بانکی و مبادلات با مشکل روبرو شود.

این افسر کار با بیان اینکه وقتی سرمایه گذار احساس امنیت می کند ، سرمایه خارجی وارد کشور می شود ، خاطرنشان کرد: این امر مستلزم رفع موانع سرمایه گذاری توسط سیاست گذاران و سیاستمداران و اعتماد به سرمایه است. یا در صنعت نفت و گاز سرمایه گذاری کند ، امنیت سرمایه آن تضمین شده و به راحتی می تواند تجارت و جمع آوری پول انجام دهد. اگر این اتفاق بیفتد ، بسیاری از ایالات ابتکار عمل را برای سرمایه گذاری می گیرند.

چامانی با اشاره به سریلانکا به عنوان گزینه ای برای سرمایه گذاران خارجی گفت: در سریلانکا بزرگترین مارک های خارجی کارخانه هایی برای خود دارند زیرا نیروی کار ارزان است و یک سرمایه گذار می تواند به راحتی محصول خود را بفروشد و برای نیروی کار شغل ایجاد کند ، حتی اگر ارزان باشد. “راحت باش

سرانجام این مقام کارگری ثبات اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه خارجی را در جذب آن م calledثر خواند و تصریح کرد: من معتقدم باید شرایطی در اقتصاد کشور ایجاد شود که سرمایه گذاران با اطمینان و توجه به از دست دادن سرمایه سرمایه گذاری کنند. ” بودن؛ واگذاری تضمینی برای امنیت است که مشکلی برای سرمایه آن ندارد. تنها در این صورت است که می توانیم شاهد ورود سرمایه خارجی به کشور و ایجاد فرصت های شغلی در کشور باشیم.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا