رویدادها

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور اخطاریه زرد هواشناسی مبنی بر وقوع دو سامانه هواشناسی در استان تهران، نسبت به وقوع وزش باد شدید و رگبار در ارتفاعات شمال شرق هشدار داد.

به گزارش اخبار ماحامد یزدی آنلاین بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور دو سامانه هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی سامانه اول، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود که از فردا پنجشنبه سی و یکم شهریور ماه آغاز می شود. ماه آغاز و در عصر روز جمعه 1 مهرماه به پایان می رسد.

یزدی آنلاین نسبت به وزش باد شدید و گرد و خاک به مردم هشدار داد و گفت: با توجه به منطقه متاثر از این پدیده جوی که نواحی جنوبی و غربی استان تهران است، ساکنان شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریمه و … از ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و ری می خواهیم به ایمنی سازه ها و استحکام ساختمان های نیمه کاره توجه ویژه ای داشته باشند زیرا در هنگام وزش باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاع وجود دارد.

وی با اشاره به سامانه دیگری که سازمان هواشناسی برای وقوع بارندگی های شدید به ویژه در ساعات عصر امروز چهارشنبه 30 شهریور و اوایل عصر فردا پنجشنبه 31 شهریور پیش بینی کرده است، افزود: منطقه تحت تاثیر این سامانه در محدوده ارتفاعات شمالی و شمال شرقی و از ساکنان این مناطق می خواهیم هنگام تردد در جاده های کوهستانی مراقب باشند و از بالا رفتن از ارتفاعات پرهیز کنند و همچنین از پارک کردن در کنار جاده ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل در شهریور ماه گفت: در این ماه بیش از 100 اقدام موثر در این اداره کل انجام شد و 300 مکاتبه با نهادهای مختلف انجام شد.

یزدی آنلاین با بیان اینکه تمامی اقدامات گروه خدمات و نجات در مراسم اربعین حسینی(ع) بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شد افزود: از زحمات شبانه روزی و مستمر همه دستگاه های خدمات رسان و کارکنان تشکر می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا