اقتصادی

توضیح وزارت نیرو پیرامون شایعات اخیر در فضای مجازی

به دنبال شایعات در روزهای اخیر ، روابط عمومی وزارت نیرو توضیحی ارائه داد تا افکار عمومی را روشن کند.

طبق اعلام وزارت نیرو: طی روزهای اخیر به دنبال مشکلات برق رسانی در برخی از مناطق کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسئولان بیش از هر زمان دیگری ضروری است ، شاهد گسترش برخی خانه های رسانه ای ، خانواده در خارج از کشور اقامت دارند یا در شرکت های خصوصی سهیم هستند.

شکی نیست که انتشار این شایعات بی اساس نه تنها به بهبود اوضاع کمک نمی کند بلکه می تواند مردم کشور را از خدمتگزارانشان در جمهوری اسلامی دلسرد کند.

روابط عمومی وزارت نیرو تأکید می کند که دکتر رضا اردکانیان هرگز یک شب را در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس نمانده و با خانواده در خانه ای خصوصی در تهران زندگی می کند. همچنین ، هرگونه مالکیت یا سهام در شرکت های خصوصی صحت ندارد و اساساً رد می شود.

وزارت نیرو از همه افراد و فعالان رسانه ای می خواهد که چنین شایعاتی را منتشر نکنند و در مدیریت و غلبه بر شرایط ، وزارت نیرو را یاری کنند ، در حالی که توجه همه مردم باید معطوف به درخواست های مقامات دولتی و هواداران برای مدیریت مصرف برق باشد. در عین حال این حق را برای خود محفوظ می دارد که تحقیقات و پیگرد قانونی در مورد افرادی که چنین موضوعاتی را مطرح می کنند ، محفوظ است

وزارت روابط عمومی نیز آمادگی خود را برای پاسخگویی به همه س questionsالات و رفع شک و تردید در این زمینه ابراز می دارد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا