رویدادها

توضیح پلیس پایتخت درباره تیراندازی در بلوار میرداماد/ سرقت دلارها ناکام ماند

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت پس از انتشار خبر تیراندازی در بلوار میرداماد جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت وی درباره این موضوع به اخبار ما گفت: امروز حوالی ساعت 14 و 30 دقیقه مردی که در یکی از صرافی های بلوار میرداماد اقدام به خرید ارز کرده بود در خیابان در حال عبور بود که ناگهان چهار نفر سوار بر دو موتورسیکلت به سمت وی ​​رفته و قصد سرقت کیفش را داشتند. حاوی مقادیر قابل توجهی دلار بود اما این فرد در مقابل سارقان مقاومت کرد و از دادن کیف خود به آنها خودداری کرد.

در ادامه سارقان شروع به تیراندازی کردند و تیراندازی آنها باعث جراحات سطحی صاحب کیف شد اما این افراد موفق به ربودن کیف از این فرد نشدند و از ترس دستگیری توسط پلیس سریعا از محل متواری شدند. . در ادامه با توجه به تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند. مقامات با استفاده از اظهارات شاهدان و همچنین آثار به جا مانده در صحنه جنایت به سرنخ هایی در این زمینه دست یافتند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، وی علاوه بر ماموران پلیس و پلیس پیشگیری، تیم ویژه ای از ماموران آگاهی را نیز در دستور کار قرار داد و به زودی سارقان دستگیر خواهند شد.

پلیس پایتخت با اشاره به این حادثه به شهروندان هشدار داد “مراقب سارقان در بانک ها و صرافی ها باشند و هرگز وجه نقد، سکه، طلا و … همراه نداشته باشند.” همچنین توصیه می شود پس از خروج از شعبه بانک یا صرافی از پیاده روی طولانی خودداری کرده و بلافاصله سوار خودرو شوید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا