رویدادها

دستگیری سارقان خودرو در قزوین با ۳۹ فقره سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ابراهیمی با اعلام دستگیری سارقان خودرو در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی ادامه داد: در بازدید مأموران از محل‌های وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از هویت سارقان به‌دست آمد و مرحله عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده ۲ سارق خودرو، حین انجام سرقت در شهر قزوین رؤیت شدند که به محض مشاهده مأموران، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت جاده قدیم قزوین تهران حرکت کرده و پس از رها کردن خودرو، به سمت اراضی کشاورزی متواری شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه هویت هر ۲ سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند، توسط مأموران شناسایی شده و آن‌ها در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان، ۱۴ دستگاه خودروی سرقتی کشف و یک مالخر نیز در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین اعتراف کردند، گفت: در این نوع از جرائم سارقان اغلب به سراغ خودروهایی می‌روند که به لوازم پیشگیری از سرقت مجهز نبوده و مالکان آن‌ها نسب به هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت بی‌تفاوت هستند، بنابراین لازم است هموطنان عزیز خودروها و منازل خود را نسبت به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنند. 

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا