رویدادها

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر کارایی و نتایج بسیار موفق واکسن های ایرانی در کنترل تاج، گفت: درخواست ما تغییر دستورالعمل امسال واکسن حج است و مکاتبات لازم با مسئولان انجام شده و ادامه دارد. ” ”

به گزارش اخبار ما، پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه هلال احمر به عنوان متولی خدمات بهداشتی و درمانی زائران ایرانی در سرزمین وحی است، گفت:

وی افزود: عربستان واکسن های ایرانی را در دستور العمل حج امسال قرار نداده است که این موضوع نگرانی هایی را در خصوص محدودیت زمان تا آغاز حج ایجاد کرده است. با توجه به نتایج موثر واکسن های ایرانی در کنترل عروق بیماری کرونا در ایران، درخواست ما این است که این دستورالعمل اصلاح شود و مکاتبات لازم انجام و ادامه یابد.

با تاکید بر لزوم مکاتبات جداگانه با رئیس جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت عربستان سعودی، مدیرکل فدراسیون بین المللی شمال آفریقا و خاورمیانه و مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در شرق مدیترانه، کولیوند. گفت: آیات.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی و نتایج بسیار موفق واکسن های ایرانی در کاهش، کنترل و محافظت در برابر کروناویروس گفت: در این مکاتبه نیز آمادگی داریم واکسن های ایرانی را برای استفاده در کشورهایی که امکان خرید دارند ارائه کنیم. ما هیچ واکسنی نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند با تاکید بر اینکه ویدئو کنفرانس با مسئولان مربوطه در دستور کار قرار گرفت، گفت: جمعیت هلال احمر از تمام توان و ظرفیت خود برای رفع دغدغه های زائران ایرانی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا