سلامت

رهبر انقلاب: مخاطب اول هر عرصه‌ جهادی و دعوت به خیر، روحانیت است

به گزارش خبرگزاری اخبار ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای بزرگداشت مجاهدان علما و روحانیون و پیشکسوتان امور خیریه را اقدامی شایسته خواندند و گفتند: در دوران دفاع مقدس، طلاب جوان هستند. در خط مقدم میدان نبرد و بسیاری از آنها کشته شده اند.

رهبر معظم انقلاب جهاد و شهادت را فرهنگی ریشه دار در حوزه های علمیه دانستند و با ذکر نمونه هایی از علمای شهید شیعه و سنی افزودند: و ما نیازمند ارتداد جوان هستیم.

رهبر معظم انقلاب: اولین مخاطب در هر عرصه جهاد و دعوت به خیر، روحانیت است.

بیشتر بخوانید:

وی امام بزرگوار را مصداق بزرگ علم و جهاد دانست و خاطرنشان کرد: این بزرگوار از آنجایی که اولین مجاهد زمان خود و بسیاری از ادوار دیگر بوده است و هیچ جهادی بالاتر از جهاد او با این نتایج در تاریخ شیعه وجود ندارد. در بالاترین سطح علمی نیز قرار دارد این نشان می دهد که ورود به عرصه جهاد ربطی به علم و تحقیق و تدریس ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به انواع جهاد اعم از علمی، نظامی، سیاسی و اجتماعی افزودند: در هر عرصه جهادی که اولویت و نیاز کشور است، اولین مخاطبی که با احساس مسئولیت وارد میدان می شود. دانشمندان و دانشمندان جوان هستند.

وی با ابراز امیدواری از تداوم روحیه غرورآفرین و فرهنگ جهادی در جامعه روحانیت، به اعضای کنگره شهدای روحانی توصیه کرد با موافقت روحانیت به تبلیغ و ترویج نام، تصویر، وصیت نامه و زندگی نامه و جایگاه روحانیت ادامه دهند. . اهل اندیشه و فرهنگ از جایگاه معنوی این بزرگواران برای تامین شدن همه استفاده کنید.

21217

دکمه بازگشت به بالا