اقتصادی

رکورد گرانی نفت روسیه شکسته شد

نفت خام روسیه از سال 2001 به بالاترین سطح خود رسیده است ، به طوری که میانگین اسید روسیه به دلیل اجرای توافق کاهش تولید توسط اوپک پلاس کاهش یافته است.

به گزارش اخبار ما ، آمار Platts نشان داد که نفت روسیه از اورال 2 دلار در هر بشکه بالاتر از قیمت نفت برنت برای تحویل به بندر روتردام در 30 ژوئن بود.

روغن اورال حتی در ماه ژوئیه حتی پس از افت شدید صادرات در ماه های مه و ژوئن ، ماهانه به شدت کاهش یافت.

برنامه صادرات نفت اورال در ماه ژوئیه نشان می دهد که روزانه 774،314 بشکه بارگیری می شود که 536،730 بشکه در ماه است که کمترین میزان آن از سال 2012 است.

به گفته منابع آگاه ، میزان صادرات نفت اورال در ماه ژوئیه نشان دهنده افزایش یک ماهه تولید 9.7 میلیون بشکه در روز توسط اعضای اوپک پلاس و افزایش فعالیت پالایش در روسیه است که باعث کاهش مقدار روغن اورال موجود برای صادرات می شود.

کاهش تولید اوپک پلاس ، تعادل صادرات سنگین و اسیدی نفت به جهان را ناراحت کرده و فرصت های موجود برای پالایشگاه ها را کاهش داده است.

به گفته این تاجر ، پالایشگاه اروپا اخیراً دو دلار در هر بشکه را برای محموله سنگین نفت سنگین که بین 7 تا 11 ژوئیه بارگیری شده است پرداخت کرده است. محموله های بارگیری در اواخر این ماه نیز با قیمت 2.35 دلار فروخته شد که این در مقایسه با برنت است.

خریداران روغن ترش در مدیترانه با کمبود این نوع روغن روبرو هستند و بنابراین می خواهند روغن ترشی خریداری کنند تا بتوانند فرآوری شوند.

طبق گفته Platts ، اکنون که تقاضای چین برای نفت اندکی پس از ذخیره سازی گسترده کاهش یافته است ، پالایشگاه های مدیترانه و اروپا ممکن است بتوانند آه تسکین نفس بکشند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا