اقتصادی

سال گذشته سال سختی برای امور مالیاتی خوزستان بود/ عقب افتادگی تشکیلاتی داریم

اخبار ما/خوزستان مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: نقش درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته اما امکانات ما هنوز همان امکانات گذشته است و عقب افتادگی تشکیلاتی در استان داریم.

فرشید علاسوند در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی خوزستان که امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته سال سختی بود زیرا درآمدهایی که برای وصول در خوزستان پیش بینی شده بود نسبت به ظرفیت استان بسیار زیاد بود.

به گزارش اخبار ما، وی افزود: این مساله حتما باید به سازمان امور مالیاتی کشور اطلاع داده می شد تا از سهمیه استان کاسته شود و در بند “ب” ماده ۱۵۹ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کار مالیاتی داشتیم که این کار برای استان بسیار دشوار بود.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: این مسایل باعث شد تا همکاران ما در سال گذشته بسیار اذیت شوند و اگر همدلی آن ها نبود اصلا اهداف سازمان محقق نمی شد.

سازمان مالیاتی باید تغییر رویه بدهد

علاسوند عنوان کرد: استان خوزستان در سال گذشته در بسیاری از موارد مظلوم واقع شد. استان هایی که در وصولی و باقی موارد با استان خوزستان قابل مقایسه نیستند اما تعداد پست های سازمانی آن ها بیشتر از خوزستان است و این مساله برای استان ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه سازمان مالیاتی باید تغییر رویه بدهد، گفت: نقش درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته اما امکانات ما هنوز همان امکانات گذشته است و عقب افتادگی تشکیلاتی در استان داریم.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی خوزستان گفت: حق اداره کل امور مالیاتی خوزستان این نیست زیرا هنوز گیر امکانات هستیم و این وضعیت ساختمان و میز و صندلی ها حق کارکنان ما نیست.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا