سلامت

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

به گزارش شفاف ، دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2282 بیمار مبتلا به عروق بیماری کرونا در بخش های عروق بیماری کرونا در تهران بستری هستند که از این تعداد حدود 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. همچنین ، تعداد بیماران جدید کرون که در 24 ساعت گذشته در بخشهای عادی و خاص در تهران پذیرفته شده اند ، بیش از 380 بیمار است که 122 بیمار به طور مستقیم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست داده اند و تعداد بیماران وخیم دستگاه نیز در مجموع 168 بیمار است.

در مورد وضعیت تاج انگلیس در تهران ، زالی گفت: “متأسفانه ، تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد جرقه های تشکیل خوشه به دلیل تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه که تاکنون بدست آمده غلظت منتشر نوع جهش یافته است. در مناطق مرکزی ، جنوبی و شرقی تهران طی هفته گذشته ، ویروس در مرکز ، جنوب و شرق تهران متمرکز شده است ، بر اساس مشتریانی که از بیمارستان ها و اقامتگاه های افرادی که به ویروس جهش یافته آلوده شده اند ، استخدام کرده ایم.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله پرهیز از سفر است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد ویروس جهش یافته در 29 استان آن کشور هستیم و در تمام نقاط کشور می توانیم با مخلوطی از سویه های مختلف ویروس روبرو شویم. از آنجا که بیشتر سفرهای نوروزی از استان تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط کشور می روند و در معرض ویروس های جدید قرار می گیرند ، و هنگام بازگشت آنها به تهران مجموعه ای از گونه های مختلف ویروس در تهران و البته ما می توانیم هفته های سختی را در هفته های سوم و چهارم آوریل داشته باشیم.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا