اقتصادی

طراحی و راه‌اندازی انواع سیستم‌های کنترلی و ابزار دقیق/ سرمایه‌گذاران و مجریان «برق خورشیدی» حمایت شوند

دانیال احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در رودهن، اظهار داشت: شرکت دانش بنیان «الکتروژم پاسارگاد» مستقر در مرکز واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به نمایندگی از شرکت سولارتکنیک آلمان، موفق به اجرای برق پروژه احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی در روستای بشیک تپه (کارفرمای شرکت انرژی خورشیدی کرینر پارسیان) واقع در بخش شیرین سو شهرستان کبودرآهنگ استان همدان به شبکه سراسری وصل شد و یک مگاوات از این نیروگاه برای اولین بار در ایران به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان «الکتروژم پاسارگاد» از همکاری و همراهی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهان قدردانی کرد و گفت: این شرکت در سال 1386 آغاز به کار کرد و هم اکنون در زمینه های مشاوره، اجرا فعالیت دارد. ، طراحی و راه اندازی انواع سیستم های کنترل و ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و plc، مهندسی خدمات ساخت شبکه، ساخت خطوط کابل فشار ضعیف و فشار قوی (زمینی و هوایی)، نصب فشار قوی و پایین – پست های ولتاژ تا 20 کیلو ولت، ارائه دانش فنی مرتبط با موضوعات مرتبط، اجرای پروژه های مدیریت خطوط و کار در نیروگاه های تجدیدپذیر.

طراحی و نصب انواع سیستم های کنترل و ابزار دقیق

وی افزود: شرکت دانش بنیان «الکتروجم پاسارگاد» به عنوان مدیر در بخش های اجرایی و طراحی در بیش از 80 مگاوات نیروگاه مشغول به کار شد و در پایان سال 1400 بر اساس قرارداد همکاری الکتروتکنیکی با Kerchensolargroup ایرانیان (پیمانکار ارشد) بزرگترین پروژه ملی استان چهارمحال بختیاری واقع در سفیدشت با ظرفیت 5 مگاوات (کارفرمای شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوتسار) در مدت 40 روز تکمیل و موفق به کسب عنوان سریعترین پیمانکار برق

احمدی یکی از افتخارات شرکت دانش بنیان «الکتروجم پاسارگاد» در بخش نیروگاهی، جدای از شبکه سراسری برق، تامین برق بیش از 800 واحد عشایری است که عموماً معادل 7200 مگاوات ساعت برق است. تولید برق در سال

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان «الکتروجم پاسارگاد» گفت: این شرکت در دو پروژه مشاوره و طراحی برای تولید و نصب پنل های خورشیدی لبنان و سوریه در بخش خصوصی مشارکت داشت. ) برای پشتیبانی. نه تنها تمام مشکلات کمبود برق در کشور حل می شود. در عوض، کشور به سمت یک جهش رو به جلو حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا