رویدادها

عکس| شب پرحادثه پرایدی در قزوین/ ۶ نفر مصدوم شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از وقوع واژگونی یک خودروی پراید در جاده قزوین-بویین‌زهرا در بامداد امروز با ۵ مصدوم و تصادف خودروی پراید با یک خودروی پژو در انتهای شب گذشته با یک مصدوم خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

آتش‌پاد قدیر موسی‌خانی از واژگونی خودروی سواری پراید در محور بویین‌زهرا به قزوین خبر داد و اظهار داشت: طبق تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲ خودروی سواری پراید در جاده یادشده و یک کیلومتر مانده به شهر قزوین دچار واژگونی شده است. بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قزوین ۲ گروه امداد و نجات واطفایی خود از آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۳ مولوی و شماره یک باغ دبیر را به محل این حادثه اعزام کرد.

موسی‌خانی ادامه داد: در بررسی صورت‌گرفته مشخص شد که ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید که مصدوم شده بودند، به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل داده شدند. در نهایت هم آتش‌نشانان ما در بدو ورود با قطع جریان برق خودرو و ایمن‌سازی محل حادثه انتقال خودروی پراید واژگون‌شده با جرثقیل به محل پارکینگ به مأموریت بامدادی خود پایان دادند. در ضمن علت بروز حادثه واژگونی این خودروی پراید توسط عوامل پلیس راه استان قزوین در دست بررسی قرار دارد.

همچنین رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در ادامه از وقوع یک تصادف درو‌ن‌شهری باز هم با محوریت یک خودروی پراید خبر داد و گفت: طی تماس شهروندان در ساعت ۲۳:۵۷ روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریرماه ۱۴۰۲ با سامانه ۱۲۵  آتش‌نشانی از تصادف پراید با پژو در بلوار شهیدباهنر قزوین مطلع شدیم که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۷ شهید مفتح را به محل حادثه واقع در بلوار شهیدباهنر قزوین اعزام کردیم.  

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پژو مصدوم شده است، یادآور شد: نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی قزوین با نصب علائم هشداردهنده، جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو از وقوع آتش‌سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کردند و با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند. در ضمن علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا