رویدادها

نقش اساسی پلیس در رشد اقتصاد، تحولات سیاسی، جامعه و فرهنگ

جانشین فرجا با بیان اینکه تقویت تعاملات و دیپلماسی یکی از راهبردهای محوری فرج است، گفت: امنیت زمینه ساز رشد و توسعه در همه ابعاد جامعه به ویژه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش اخبار ما، سردار قاسم رضایی در نشست تعامل و دیپلماسی مرزی با کشورهای همسایه که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و هیئت همراه و جمعی از فرماندهان و معاونان پلیس تخصصی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. فرج با ادای احترام به شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای آنان. حضور جهادی پلیس در مسیر رشد اقتصادی، توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش اساسی دارد تا جایی که کارشناسان همواره بر تامین، حفظ و ارتقای امنیت به عنوان شاخص اصلی نیاز مبرم به تامین تاکید دارند. زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه هر جامعه.

رضایی با بیان اینکه تعاملات و دیپلماسی از راهبردهای اصلی فرایا است، تصریح کرد: همانطور که گفته شد ایجاد بستر امنیتی برای تسهیل حرکت در مسیر پیشرفت و در یک کلام دستیابی به توسعه ملی ضروری و حیاتی تلقی می شود. تلاش گروه فرماندهی نیروی انتظامی در عرصه های مختلف برای ارتقای امنیت تاثیر مستقیمی بر لایه های مختلف جامعه خواهد داشت و آثار مثبت آن در زندگی روزمره مردم محسوس خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همانطور که در بیانیه سایت پلیس آمده است، محور نگاه هوشمند پلیس مشارکت و تعاملات هدفمند است، گفت: برقراری نظم و تامین امنیت یک وظیفه خطیر و بزرگ است. . فرجه که با تعاملات هدفمند، همدلی و رفاه حاصل می شود که با ظرفیت عظیم سرمایه اجتماعی و همچنین مسئولیت و همکاری نهادهای مرتبط میسر می شود.

وی تصریح کرد: عوامل جان بر کف در مجموعه نیروی انتظامی با تمام توان در اقصی نقاط کشور از مرکز تا مرز به انجام وظیفه شبانه روزی و خدمت به هموطنان عزیز می پردازند و معتقد است جامعه فرهنگی و نخبگان علمی و آموزشی کشور سنگرهای این جبهه محسوب می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا