رویدادها

نگرانی از سوق پیدا کردن مردم به محافل خصوصی در پی اعمال محدودیت‌های شبانه

فهرست:

نادر توکلی ، معاون رئیس ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا گفت: “به خاطر داشته باشید که ساخت واکسن کار ساده ای نیست ، بنابراین نمی توانم در مورد عجله اظهارنظر کنم.” بگذارید درمورد اینکه آیا عجله وجود داشت یا نه ، اظهار نظر کنم ، اما آنچه مسلم است این است که روند واکسیناسیون فرایندی است که نیاز به کار گروهی فشرده ، مراحل مختلف آزمایشگاهی و مهارت های مداوم دارد و بنابراین باید یک مسیر بسیار مهم داشته باشد.

توکلی در مورد انتقاد دیگری از نماینده مستعفی مجلس به دلیل مشکل یکپارچه سازی طب سنتی و نظام سلامت افزود: “طبیعتاً مردم ما هنگام بیماری به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و مراکز سرپایی مراجعه می کنند. در دسترس است. البته این موضوع نیاز به همکاری بسیار خاص با حوزه سلامت ، اما همچنین نیاز به ملاحظات زیادی دارد ، در غیر این صورت مشکل ساز می شود.

وی افزود: “در حقیقت ، اگر ادغام آنها خیلی خوب نباشد و هر كدام از آنها پروتكل خاصی نداشته باشند ، این مشكلی خواهد بود. با این حال ، دانشكده های طب سنتی توسط وزارت بهداشت تأیید می شوند و در فرم آنها درمانگاه هایی برای كار وجود دارد.” آنها می گویند اگر افراد بخواهند به کلینیک های طب سنتی بروند ، باید به مراکز مصوب مراجعه کنند.

وی در مورد تأثیر محدودیت ها در شیوع تاج ، تأکید کرد: “اگر محدودیت های تاج توسط مردم رعایت نشود و در سطح فردی و خانوادگی رعایت نشود ، مشکلات تاج ما افزایش می یابد. محدودیت های اعمال شده در روز شنبه منجر به تعطیلی مشاغل غیرضروری می شود ، از جمله مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ ، به طور طبیعی می تواند به کاهش ازدحام کمک کند.

توکلی افزود: طبق مطالعات انجام شده ، راهروها و مغازه ها طی دو سه ماه گذشته محل تجمع غیرمعمولی در تهران بوده اند و وقتی مردم عصر و شب به این مراکز مراجعه نمی کنند ، می تواند منجر به برخی جلسات در منازل و محافل شخصی شود. این بسیار خطرناک است. در ادبیات علمی در مورد اعمال محدودیت ها ، گفته می شود که محدود کردن جلسات خصوصی بیشترین تأثیر را در کنترل بیماری کرونا ویروس قلب دارد.

معاون درمان ستاد تاج در تهران گفت: بنابراین ، در صورت عدم حمایت از سوی مردم ، محدودیت ها مثر نیستند ، در حالی كه با حمایت مردم و كنترل بیماری تعداد مراجعه كنندگان به مراكز درمانی متعادل خواهد شد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا