رویدادها

هشدار هواشناسی برای ۹ استان

هواشناسی در هشدار زرد از وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با خیزش و نفوذ گردوخاک در ۹ استان خبر داد و اعلام‌کرد: احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال وجود دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

زمان شروع بادهای شدید از فردا جمعه تا روز شنبه است که در ۹ استان از جمله سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر ادامه دارد.

به گزارش سازمان هواشناسی، روز شنبه نیز در شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان، بوشهر همین شرایط آبی و هوایی ادامه دارد.

مخاطرات سامانه در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال است.

هواشناسی به اجتناب از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال توصیه کرده است.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا