رویدادها

هشدار پلیس در مورد ایمنی کیف پول‌های ارز دیجیتال

رئیس مرکز کشف و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا بر لزوم توجه به امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

سرهنگ علی رجبی در گفت وگو با اخبار ما، گفت: ورود عجولانه به حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون دانش فنی می تواند سرمایه کاربران را به خطر بیندازد. وی با بیان اینکه «بنابراین کاربران و فعالان این حوزه باید قبل از ورود به این فضا اطلاعاتی داشته باشند» این موضوع را تکمیل کنید و با آگاهی کافی وارد این فضا شوید.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نباید افراد با اطلاعات کم و یا با تکیه بر اطلاعات افراد غیرموثق وارد این فضا شوند، گفت: و از مشاوره چندین متخصص و مورد اعتماد در این زمینه استفاده کنید.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا با معرفی توکن‌های بی‌ارزش و کلاهبرداری از کاربران، افزایش خطر مسدود شدن دارایی‌های کاربران ایرانی به‌عنوان احراز هویت و هدایت آن‌ها به صرافی‌های متقلبانه و غیرواقعی از جمله عواقب آن را افزایش داد. و خطرات حضور انسان را در زمینه رمز ارزها دانست و گفت: کاربرانی که قصد ورود به این فضا را دارند باید اطلاعات کاملی از نحوه خرید و فروش در این بستر داشته باشند.

رجبی ادامه داد: در گام بعدی کاربران باید بدون توجه به تبلیغات اغواکننده به فعالیت خود ادامه دهند و امنیت کیف پول الکترونیکی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا