رویدادها

هلال احمر از روسیه بالگرد می‌خرد

جمعیت هلال احمر و این شرکت روسی تفاهم نامه ای برای خرید بالگردهای کمکی امضا کردند.

به گزارش اخبار ما ، کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ، در مراسمی که صبح امروز در جمعیت صلح جمعیت هلال احمر برگزار شد ، گفت: “جمعیت هلال احمر به دلیل توانایی و کارآیی فعالانه درگیر حوادث داخلی و خارجی است. بیروت و زلزله در سی سخت که دو نقش برجسته برجسته برای جمعیت تعیین کرده است.

وی در مورد انفجار در بیروت گفت: طی این حادثه ، جمعیت هلال احمر در کمتر از 24 ساعت و در کمتر از یک ساعت به زلزله سی سخت وارد منطقه شدند و خدا را شکر توانستیم کمک کنیم مجروحین “.

رهبر جمعیت هلال احمر افزود: “ما مطابق مفاد منشور بین المللی و میثاق بین المللی و همچنین آموزه های اسلام به همه انسانهای جهان ، فارغ از مذهب ، ایمان و نژاد ، خدمات ارائه می دهیم. ، و ما از زمان تاسیس جمعیت هلال احمر خدا را شکر می کنیم. نام خوبی در ذهنم بود.

به گفته همتی ، هلال احمر ایران سازمانی بشردوستانه و یکی از پنج کشور برتر جهان است و در حال حاضر بیش از دو میلیون جوان و اعضای داوطلب به طرق مختلف به صورت افتخاری و داوطلبانه با آن کار می کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه خرید هلی کوپترهای امداد و نجات با شرکت هلیکوپتر راشا گفت: “ارتقاding و نوسازی ناوگان امدادی از اولویت های جمعیت هلال احمر است و این تفاهم نامه در آن زمینه امضا شده است. ماه اضافه خواهد شد

در این نشست ، باگینسکی ، مدیر عامل شرکت هلیکوپتر راشا نیز با ابراز خوشحالی از اقامت خود در ایران گفت: “وظایفی که جمعیت هلال احمر در ایران در روسیه انجام می دهد دو وزارتخانه اورژانس و وزارت بهداشت است و من بدانید که مسئولیت های سنگین جمعیت است.

وی با اشاره به خصوصیات بالگردهای ساخت شرکت هلیکوپتر راشا گفت: بالگرد ساخت شرکت راشا توانایی کار در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد. ما همچنین متعهد به همکاری نزدیک در آینده و آموزش تکنسین های شما هستیم.

کاظم جلالی ، سفیر ایران در روسیه نیز با ابراز خوشحالی از امضای این تفاهم نامه گفت: خوشبختانه پس از گذشت چندین سال ، سرانجام با جدیت و تلاش جمعیت هلال احمر و به ویژه دکتر همتی ، نتیجه گیری را می بینیم از یک قرارداد خرید هلی کوپتر. “خواهد بود ، و ما امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد توافق نامه های بیشتری بین دو کشور باشیم.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا