اقتصادی

واگذاری غرفه‌های رایگان به تشکل‌ها در نمایشگاه مجازی ایران

معاون استان ها و سازمان های اتاق ایران اعلام کرد: حضور اتاق های استانی و سازمان های اقتصادی در اولین نمایشگاه مجازی ایران رایگان است و اعضای آنها برای حضور در نمایشگاه به عنوان غرفه داران از 15٪ تخفیف برخوردار می شوند.

به گزارش اخبار ما ، به نقل از اتاق بازرگانی ایران ، معاون وزیر استان ها و سازمان اتاق بازرگانی و صنایع ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه های مجازی در شرایط امروز از پویایی اقتصاد پیروی می کند ، گفت: شیوع ویروس کرونا نه تنها در کشورهای ایران فعالیت می کند. قرنطینه طولانی مدت باعث شده است که فعالیت اقتصادی از ابزارهای شبکه برای کاهش پیامدهای اقتصادی این بیماری همه گیر استفاده کند.

مظفر علیخانی با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا ، تمام رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین المللی بسته شد ، تأکید کرد: ابتکار فعالان فناوری در جهان بستری را برای برگزاری آنلاین این رویدادها فراهم کرد ؛ نمایشگاه هایی که قبلاً از نظر جسمی برگزار شده بودند در حال حرکت آنلاین بودند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مجازی ایران حاصل تلاش سازمان های بخش خصوصی در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات مربوط به اتاق ایران است ، گفت: این نمایشگاه که از 5 تا 20 مارس سال جاری برگزار می شود ، با پشتیبانی اتاق ایران و یک بستر اختصاصی مطابق با استانداردها. ”روز جهانی دیجیتال طراحی و اجرا شده است. این نمایشگاه تجربه جدیدی برای فعالان اقتصادی است که می توانند تجارت خود را بصورت آنلاین به مخاطبان داخلی و خارجی ارائه دهند.

معاون وزیر استان ها و سازمان های اتاق ایران به قسمت های حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه مجازی ایران فعالان اقتصادی می توانند در ادارات بازرگانی ، صادرات ، صنعت ، معدن ، کشاورزی و صنایع غذایی حضور داشته باشند. ، پایگاه دانش و خدمات. در این نمایشگاه فعالان اقتصادی از حوزه های اقتصاد ، فرهنگ و هنر ، اقتصاد سلامت و اقتصاد ورزش نیز می توانند حضور داشته باشند.

علیخانی در مورد حضور بازدید کنندگان خارجی در این نمایشگاه گفت: اتاق بین الملل ایران همچنین با سفارتخانه های ایران در خارج از کشور ، سفارتخانه های سایر کشورها در ایران ، اتاق های مشترک و اتاق های بازرگانی کشورهای دیگر از بازدید کنندگان خارجی به این نمایشگاه هماهنگی می کند. او دعوت کرد. از این رو جامعه بازدید کنندگان از این نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

علیخانی در پایان گفت: این نمایشگاه می تواند مکانی عالی برای گردآوری فعالان اقتصادی ایرانی و نمایش بازدیدکنندگان خارجی از پتانسیل اقتصادی کشور در شرایطی باشد که صادرات نفت برای اقتصاد ایران لازم است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا