سلامت

پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی به کجا رسید؟

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت در مورد وضعیت بیمه خدمات توانبخشی گفت: آنها باید تحت پوشش بیمه باشند.

در مصاحبه ای با اخبار ما ، دکتر سجاد رضوی وی در مورد وضعیت بیمه خدمات توانبخشی گفت: طبق قانون ، ما باید خدمات توان بخشی را برای بیمه تحت پوشش قرار دهیم ، اما با توجه به اینکه این موضوع به منابع و وام نیاز دارد ، در صورت تأمین منابع ، برای بیمه. ما این خدمات را ارائه می دهیم.

رضوی با بیان اینکه پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی سال گذشته حدود 2000 میلیارد تومان وام نیاز داشت ، گفت: اکنون پیشنهاد کرده ایم مبلغ ارائه شده توسط سازمان مدیریت و خدمات توان بخشی را به همان میزان در اولویت قرار دهیم. بیمارانی را که بیشتر به آن نیاز دارند تحت پوشش قرار دهید.

او گفت: برای بیمارانی که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند و نیاز به دریافت خدمات توانبخشی دارند ، بسته به شرایط مالی و زندگی بیمار باید بیمه آنها را ارائه دهیم. در این راستا ، بیماران تحت پوشش کمیته کمک و رفاه اجتماعی قطعاً در اولویت هستند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا