برترینهای کسب و کارعمومی

چرا از تلگرام نمیشه اسکرین گرفت؟

اگر به تازگی اپلیکیشن تلگرام را آپدیت کرده باشید، متوجه می شوید که نمی توانید در تلگرام عکس بگیرید، وقتی می خواهید در هر چت روم یا تلگرامی عکس بگیرید، با این پیام مواجه می شوید: “اپلیکیشن “عمل” یعنی که برنامه به شما اجازه این کار را نمی دهد.

تلگرام سریع‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان موجود در بازار است و همه ما می‌دانیم که با کمک شبکه‌ای از مراکز داده در سراسر جهان مردم را به هم متصل می‌کند، اما اکثر کاربران اندروید آن را دوست دارند.  دانلود تلگرام اصلی فارسی . تلگرام به طور پیش فرض اسکرین شات را در اندروید غیرفعال کرده است، اما کاربران آیفون به راحتی می توانند از صفحات تلگرام اسکرین شات بگیرند.

اسکرین شات چیست؟

اسکرین شات یا اسکرین شات تصویری است که محتوای صفحه گوشی موبایل، کامپیوتر و … را به صورت تصویر می گیرد و به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید یا از آن استفاده کنید.

البته اسکرین شات نام های دیگری مانند پرینت اسکرین، اسکرین دامپ، اسنپ شات، اسکرین شات دارد. اسکرین شات ها را می توان با استفاده از نرم افزار یا سیستم عامل ایجاد کرد. پس از گرفتن اسکرین شات، می توان آن را به عنوان یک فایل تصویری مانند GIF یا JPEG ذخیره کرد و برای ویرایش، چاپ یا …

نحوه تنظیم قفل برای تلگرام

همانطور که در مقدمه گفته شد برای حل مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام باید از طریق تنظیمات رمز عبور یا پسورد در تلگرام قرار دهید. این رمز عبور می تواند از 4 عدد یا 4 حرف تشکیل شده باشد. البته امکان تنظیم اثر انگشت به عنوان گزینه دیگری برای ورود به سیستم تلگرام وجود دارد. با دنبال کردن مسیر زیر می توانید این کار را انجام دهید:

تنظیمات -> حریم خصوصی و امنیت -> قفل رمز عبور

اکنون به Password Lock بروید و رمز عبور مورد نیاز خود را در قسمت داده شده وارد کنید. دانلود برنامه اندروید

رفع مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام.

همانطور که می دانید در این مقاله می خواهیم مشکل اسکرین شات در تلگرام را حل کنیم. معمولا زمانی که کاربری می خواهد از صفحه تلگرام خود عکس بگیرد؛ عموماً مشخص است که با فشار دادن کلیدهای ترکیبی برای گرفتن اسکرین شات یا کلیدهای ویژه این عملکرد پاسخی نشان داده نمی شود و عکس ذخیره نمی شود. برای حل مشکل اسکرین شات در تلگرام می توانید به راحتی با اعمال تغییرات متعدد در تنظیمات از صفحه یا صفحات خود عکس بگیرید.

برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه تلگرام را اجرا کنید و در منوی گوشه سمت چپ بالای صفحه به “تنظیمات” تلگرام بروید.

2. \”Privacy and Security\” را در منوی تنظیمات انتخاب کنید.

3. حالا در مرحله بعد گزینه Passcode Lock را انتخاب کنید.

4. اگر در این قسمت گزینه Lock Password فعال است آن را خاموش کنید.

با غیرفعال کردن این گزینه مشکل اسکرین شات در تلگرام از بین می رود اما پسورد اسکرین شات فعال نیست.

چند نکته مهم

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده اید اما همچنان امکان اسکرین شات گرفتن از تلگرام وجود ندارد، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1. مطمئن شوید که دستگاه شما دارای نسخه اندروید زیر 7.0 است.

2. اپلیکیشن تلگرام را به طور کامل ببندید و از لیست برنامه های در حال اجرا حذف کنید.

3. برنامه تلگرام را در تنظیمات برنامه دستگاه اجباری متوقف کنید

4. برنامه را به طور کامل حذف و دوباره نصب کنید.

5. برنامه تلگرام را حذف کنید و APK نسخه قبلی برنامه را نصب کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا