سلامت

چند روش ساده برای مراقبت از چشم‌ها

آفتاب نیوز:

روش های طبیعی زیادی برای مراقبت از چشمه هایی وجود دارد که چشمه ها را سالم نگه می دارند و از آشفتگی چشمه ها جلوگیری می کنند.

استفاده از روش های طبیعی مراقبت از چشم یک انتخاب سالم و غیر تهاجمی برای حمایت از این اندام حیاتی و سلامت بینایی است.

چند روش ساده برای مراقبت از منبع

به گزارش فوریه ، چند روش طبیعی برای مراقبت از منابع شما وجود دارد:

– غذای بیشتری متناسب با چشم ها بخورید:

ویتامین های مفید برای منابع از جمله آنتی اکسیدان ها در بسیاری از غذاها یافت می شوند. برخی تحقیقات حتی نشان داده اند که آنتی اکسیدان ها با کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های چشم مانند تخریب ماکولا وابسته به سن (AMD) می توانند از چشم و بینایی شما محافظت کنند.

غذاهایی مانند بادام ، لوبیا ، تخم مرغ ، ماهی ، کله ، پرتقال ، اسفناج ، توت فرنگی ، سیب زمینی شیرین و غلات سرشار از ویتامین برای محافظت از چشم بسیار مناسب هستند. این غذا سرشار از آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله لوتئین و زاكزانتین ، امگا 3 های مختلف ، ویتامین های C و E و روی است. همه این آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در محافظت از منبع دارند.

– پیاده روی:

برخی از تمرینات علاوه بر فواید سلامتی عمومی ، مزایایی برای بینایی و بینایی شما نیز دارند. پیاده روی یکی از ورزش هایی است که فواید سلامتی زیادی برای منبع دارد.

شما همچنین می توانید از مزایای سلامتی نور خورشید هنگام راه رفتن لذت ببرید ، اما از عینک UV برای کاهش قرار گرفتن در معرض نور UV فراموش نکنید. بهتر است از ساعت 8 تا 10 صبح و 2 تا 4 بعد از ظهر خودداری کنید.

طبق گفته انجمن آمریكا برای استفاده بینایی (AOA) ، انجام میزان مناسب ورزش می تواند خطر ابتلا به گلوكوم را بیش از 40 درصد كاهش دهد. از آنجا که آب سیاه یکی از شایع ترین بیماری های چشم است که می تواند باعث کوری شود ، پیروی از این روش ساده و طبیعی مراقبت از چشم شما می تواند برای بینایی شما بسیار مهم باشد.

– کاهش زمان استفاده از صفحه نمایش:

هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که ادامه استفاده از صفحه نمایش به منابع شما آسیب برساند ، اما استفاده بیش از حد از این صفحه نمایش می تواند خطر ابتلا به سندرم بینایی رایانه (کرنش دیجیتال چشم) را افزایش دهد.

هنگام استفاده از صفحه نمایش ها ، هر 20 دقیقه یک استراحت 20 ثانیه ای به چشم خود بدهید و از فاصله دور آنها را در چشم نگاه کنید و از علائم مزاحم مانند تاری دید ، خشکی چشم و خستگی چشم خودداری کنید.

این را هم بخاطر بسپارید که در صورت بروز خطاهای انکسار از منبعی مانند آستیگماتیسم ، نزدیک بینی ، میوپیا یا پریشوپوپی ، احتمالاً این علائم را دارید. اگر علامت لزوم پوشیدن عینک دارید ، حتما با چشم پزشک مشورت کنید ، زیرا استفاده از عینک بدون نسخه بهترین راه حل برای جبران خطاهای انکسار چشم است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا