تعرفه طراحی بسته بندی شامل چه مواردی می شود؟

جدول ویژگی چاپ جعبه و بسته بندی

???? طراح

تیم افرا گرافیک

????️ خدمات

طراحی جعبه ،چاپ و تولید جعبه

???? نوع جعبه

مقوایی، گلاسه و لمینت ، هاردباکس

???? قیمت

بستگی به خلاقیت طراحی و شکل محصول

???? نوع مقوا

طوسی، سفید، گلاسه، گرافت و ایندربرد

☎️ نحوه سفارش

ثبت در سایت و یا تماس با افراگرافیک

برخی از کسب‌وکارها صرفاً به دنبال بسته‌بندی معمولی نیستند و می‌خواهند محصولاتشان در میان اجناس دیگر خاص و متمایز به نظر برسند. در این شرایط است که طراحی جعبه می‌تواند کارآمد باشد. قیمت طراحی جعبه و بسته بندی آن ‌چنان که به نظر می‌رسد بالا نیست و می‌توان آن را با توجه‌ به بازدهی‌اش، بسیار مقرون‌به‌صرفه دانست.

طراحی جعبه بسته بندی شاید سابقه چندان طولانی‌ای نداشته باشد، اما در همین مدتی که میان چندساله هم توانسته میان کسب‌وکارهای مختلف طرفداران بسیار زیادی جلب کند. به‌ طور کلی جعبه‌های مقوایی را می‌توان انتخاب‌های خوبی برای بسته بندی دانست، حال به این موضوع طراحی هم اضافه کنید. در این شرایط کمتر جعبه‌ای را می‌توان یافت که در این حد کاربردی، مقاوم و زیبا باشد.

جعبه بسته بندی، در حکم یک لباس زیبا و شیک برای محصول است. در نتیجه، طراحی جعبه باید اصولی و درست باشد. در غیر این صورت، تاثیر منفی بر نظر مشتری، در مورد آن محصول خواهد داشت. جعبه های بسته بندی در انواع مختلفی ساخته می شوند. جنس این بسته بندی ها و همچنین طراحی ظاهری آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. با این وجود، هدف اصلی از طراحی بسته بندی، محافظت از محصول و ترغیب مشتری به خرید است.

منظور از طراحی جعبه یا بسته‌بندی چیست؟

منظور از طراحی جعبه یا بسته‌بندی، جعبه‌ای است که به طور خاص برای شرکت شما و محصولی که تولید می‌کنید طراحی شده است. این یعنی جعبه باید سازگاری کامل با محصول داشته و علاوه‌بر جذابیت و برجسته کردن محصول، با هدف محافظت از آن طراحی شود.

اغلب اوقات، بسته‌بندی باید یک فرآیند مهندسی، طراحی، نمونه‌سازی اولیه و آزمایش را از سر بگذراند تا مطمئن شویم که کاملاً قابل استفاده است؛ اما علاوه‌بر پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز این فرآیند، ویژگی‌های فیزیکی جعبه یا بسته‌بندی نیز مهم هستند. از جمله مزایای بسته‌بندی سفارشی می‌توان به چاپ آرم شرکت روی جعبه‌ها، استفاده از الگوها، شکل‌ها، تصاویر یا هر چیز دیگری که شرکت می‌خواهد در بسته‌بندی سفارشی خود قرار دهد که مطابق با برند آن باشد، اشاره کرد.

آشنایی با انواع طراحی جعبه یا باکس

جعبه هاردباکس مورد استفاده در صنعت بسته بندی دارای انواع مختلفی هستند، که عبارتند از:

  •  جعبه مقوایی
  •  باکس های راه راه (کارتن کفش یا جعبه تحویل پیتزا)
  •  جعبه های پلاستیکی
  •  باکس های دایکاتی
  •  جعبه های لمینتی
  •  جعبه های سفت و سخت

آشنایی با روند طراحی کارتن

روند طراحی کارتن بسته بندی به شرح زیر است:

  •  دسته بندی اطلاعات کارتن بسته بندی
  •  انتخاب طرح مورد نظر توسط مشتری
  • پیاده سازی طراحی و اجرای طرح
  •  چاپ جعبه در تعداد مورد نظر
  • طرح لایه باز

طراحی کارتن بسته بندی؛ فراتر از زیبایی

جعبه هاردباکس، نمادی از هر کسب و کاری به شمار می رود. این طراحی ها می توانند، برند شما را از برندهای رقیب متمایز کنند. به همین دلیل است که استفاده از مواد اولیه مناسب، طراحی زیبا و کیفیت چاپ عالی می توانند، تاثیر بسیار زیادی بر برندسازی داشته باشند.

مزایای طراحی جعبه

مطمئنا طراحی جعبه می‌تواند مزایای متعددی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد؛ در ادامه این مقاله از سایت افراگرافیک به برخی از مزایا و کاربرد بسته بندی اشاره کرده‌ایم:

افزایش ارزش برند

از جمله مزایا بسته بندی سفارشی می‌توان به چاپ اطلاعات مهم شرکت مانند لوگو اشاره کرد که باعث افزایش آگاهی از برند و ارزش آن می‌شود و تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد. مردم امروزه به دنبال محصولات منحصر به فرد هستند و بسته‌بندی در این امر نقش بسزایی ایفا می‌کند. جعبه‌های خسته‌کننده و ساده‌ای که به مشتری احساس خاص بودن نمی‌دهند، احتمالاً به فروش نیز منجر نمی‌شوند.

افزایش حس رضایت

بسته‌بندی بهتر، تجربه بهتری را برای مشتری رقم می‌زند. جعبه‌هایی که به زیبایی خلق شده و طراحی شده‌اند برای مشتریان متمایز هستند و باعث می‌شوند احساس خوشحالی و خاص بودن به آن‌ها دست بدهد.

حفاظت بهتر از محصول

اگر محصولی دارید که شکل منحصر به فردی دارد یا بیشتر مستعد شکستن است، بسته‌بندی سفارشی، گزینه‌ای عالی برای محافظت از آن خواهد بود. بسته‌بندی‌های سفارشی برای ایمن نگه داشتن محصول شما در برابر انواع آسیب‌ها ایده‌آل هستند.

اکنون که می‌دانید طراحی جعبه چیست و چه مزایایی دارد، احتمالاً به سفارش یک بسته‌بندی اختصاصی برای کسب و کار خود فکر می‌کنید؛

ویژگی های مهم طراحی جعبه بسته بندی

جعبه های بسته بندی دارای ویژگی های مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  استحکام و مقاومت بالا
  •  مراقبت از محصول در برابر دمای پایین و رطوبت بالا
  • راحتی در باز و بسته شدن
  •  سبک بودن
  •  طراحی شیک و زیبا
    جعبه های بسته بندی قابل بازیافت هستند و از مواد اولیه ای ساخته می شوند که کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند.

انواع مدل جعبه یا بسته‌بندی

تقسیم‌بندی انواع مدل جعبه یا بسته‌بندی بر اساس سه عامل کلی انجام می‌گیرد که شامل: جنس جعبه، نوع کاربرد و در نهایت بر اساس صنعت می‌شود. در ادامه انواع مدل جعبه را خدمت شما شرح داده‌ایم:

بر اساس جنس جعبه

معمولاً برای ساخت جعبه محصولات از مواد محکمی مانند مقوا و پلاستیک استفاده می‌شود؛ اما می‌توان از سایر مواد مانند فلز، شیشه، طلق و غیره نیز استفاده کرد.

حال سوال اینجاست که انواع مقوای مورد استفاده در طراحی جعبه چیست؟ از جمله انواع مقوا که در طراحی جعبه مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به مقوای پشت طوسی، مقوای پشت سفید، مقوای ایندربورد، مقوای گلاسه، جعبه‌های لمینتی و … اشاره کرد.

جعبه‌های مقوایی به دلیل مقاومت کم در برابر رطوبت، برای محصولات یخ‌زده و مواد غذایی به کار نمی‌روند و بیشتر در صنایع تولید مواد آرایشی، دارو، پوشاک، صنایع الکترونیک، کالاهای دیجیتال و موارد مشابه کاربرد دارند. از جمله جعبه‌های مقوایی طراحی‌شده توسط افراگرافیک می‌توان به جعبه چای، جعبه شامپو بدن و جعبه کالای الکترونیک اشاره کرد.

بر اساس نوع کاربرد

طراحی جعبه بر اساس کاربرد بسته بندی نیز انجام می‌گیرد. یعنی از همان ابتدا بررسی می‌شود که این جعبه‌ قرار هست چه نوع کاربردی داشته باشد و بر همین اساس نمای ظاهری و جنس آن نیز تعیین می‌شود. از جمله چنین جعبه‌هایی که توسط افراگرافیک طراحی و تولید شده‌اند می‌توان به جعبه خرما و جعبه ماسک اشاره کرد.

بر اساس صنعت

شاید برایتان سوال باشد که تأثیر صنعت در طراحی جعبه چیست؟ صنایع مختلف به انواع بسته‌بندی و جعبه‌های مختلفی برای عرضه محصولات خود نیاز دارند. از جمله صنایعی که می‌توانند از طراحی خلاقانه و اصولی بسته‌بندی سود ببرند، می‌توان به صنایع مواد غذایی، شیمیایی، حوزه دارویی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

به خصوص کسب و کارهای فعال در صنعت مواد غذایی از آنجا که تعداد رقبا بسیار زیاد است، می‌توانند از طراحی خلاقانه جعبه سود ببرند. از جمله چنین جعبه‌هایی که توسط افراگرافیک طراحی و تولید شده‌اند می‌توان به جعبه نان و شیرینی، جعبه لوازم پزشکی و دارویی و جعبه اسپیکر اشاره کرد.

هدف اصلی از طراحی جعبه محصول

طراحی بسته بندی به دلایل مختلفی انجام می شود. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت از محصول

بسته بندی می تواند از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری محافظت کند.

ارائه اطلاعات کالا

از بسته بندی می توان، برای ثبت اطلاعات محصول از جمله: لوگو، نام برند، مواد سازنده، نحوه استفاده، تاریخ تولید و انقضا استفاده کرد.

تبلیغات

از جعبه ها می توان برای تبلیغ نیز استفاده کرد. البته، اگر فضای کافی برای این کار روی جعبه وجود داشته باشد.

تمایز با رقبا

یک بسته بندی مناسب می تواند، وجه تمایزی میان محصولات برندهای مختلف باشد.

نکات مهم در طراحی جعبه شیرینی

در طراحی جعبه های شیرینی باید به نکات زیر توجه کرد:

  • رعایت اصول بهداشتی
  •  جذاب و هوس انگیز بودن طراحی
  •  استفاده از ایده های خلاقانه و جدید
  •  انتخاب جنس مناسب برای درج لوگو و طرح های مختلف روی جعبه

اهمیت اصول طراحی روی جعبه

اولین چیزی که بر نظر مشتری در مورد یک محصول تاثیر می گذارد، ظاهر بسته بندی است. بسته بندی موجب ترغیب مشتری به خرید محصول یا کالا می شود. در نتیجه، اهمیت آن در افزایش میزان فروش، غیر قابل انکار است. در مقابل، طراحی نامناسب روی جعبه می تواند، مشتری را از خرید پشیمان کند. به عبارت دیگر، بسته بندی هر محصول نه تنها از آن محافظت می کند، بلکه تردید مشتری در مورد خرید محصول را نیز از بین می برد.

نکات مهم پیش از طراحی بسته بندی محصول

در طراحی بسته بندی محصول، توجه به نکات زیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است:

  •  آسان بودن حمل جعبه ها
  •  هماهنگی طراحی بسته بندی با خود محصول
  •  قابل اجرا بودن ایده طراحی
  •  استفاده از ایده های خلاقانه برای ترغیب مشتری
  •  مستحکم بودن بسته بندی برای تحمل وزن محصول در هنگام حمل و نقل
    به طور کلی، تولید هاردباکس باید در جهت سهولت استفاده مشتری از آن محصول باشد. در نتیجه، ایده هایی که باز کردن بسته بندی را دشوارتر می کنند، به هیچ عنوان مناسب نیستند.

طراحی بسته بندی توسط چه کسانی انجام می شود؟

طراحی بسته بندی توسط افرادی انجام می شود که در زمینه طراحی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی تخصص دارند. این افراد به دلیل داشتن ایده های خلاقانه و ذوق هنری می توانند، بهترین گزینه برای طراحی بسته بندی باشند. البته، تسلط بر کار چاپ نیز از مهارت های مهم طراحان بسته بندی به شمار می رود.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی بسته بندی مواد غذایی

قیمت طراحی منو رستوران بر اساس 5 فاکتور انجام می شود:

  •  ابعاد
  •  سبک طراحی
  •  جنس جعبه
  •  کیفیت چاپ
  •  حجم سفارش
    به این نکته توجه داشته باشید که هر چه حجم سفارش بالاتر باشد، قیمت نهایی مناسب تر خواهد بود.

طراحی کارتن محصولات حرفه ای چه ویژگی دارد؟

طراحی حرفه ای کارتن، شامل ویژگی های مختلفی می شود که عبارتند از:

  • آگاهی دهنده بودن جعبه
  • جلب توجه خریدار
  • داشتن جذابیت های بصری
  • هماهنگ با فرهنگ مردم
  • عامه پسند بودن
  • قابل بازیافت بودن بسته بندی
  • پایین بودن هزینه تهیه جعبه
  • بهداشتی بودن جعبه ازنظر جنس و نوع

طراحی روی کارتن بسته بندی به صورت سفارشی

اگر به دنبال ایجاد تمایز میان برند خود و رقبا هستید، چاپ سفارشی طراحی روی کارتن بسته بندی بسیار اهمیت دارد. در این صورت، می توانید، طرح مورد نظر خود را جهت بررسی مشخصات فنی ارائه دهید. در صورت تایید، طراحی روی کارتن بسته بندی به صورت سفارشی انجام می شود. البته، هزینه سفارش هاردباکس بالاتر خواهد بود.

چاپ جعبه فوری

برای کسانی که به دنبال هستند، این امکان فراهم شده است تا طراحی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. به این نکته توجه داشته باشید که این نوع چاپ با هزینه بالاتری همراه خواهد بود. با این وجود، سفارش چاپ در حجم کم یا زیاد در اسرع وقت به دست مشتری می رسد.

نمونه طراحی جعبه ۲۰۲۳

از جدیدترین طراحی بسته بندی می توان به جعبه هایی اشاره کرد که شبیه به خود محصول هستند. علاوه بر این، قسمتی از بسته بندی برخی از محصولات با طلق پوشیده می شود تا مشتری بتواند داخل آن را ببیند. این نوع بسته بندی ها بیش تر برای مواد غذایی به کار می روند.

اهمیت طراحی جعبه بسته بندی

توجه داشته باشید که در وهله اول این جعبه‌های برای محافظت از محصولات شما ساخته شده‌اند، پس باید طراحی انواع جعبه بسته بندی روی مقواهایی باکیفیت بالا انجام شود تا نتیجه خوبی داشته باشد. در ادامه می‌توان به طور خاص به طراحی جعبه محصول و اهمیت آن پرداخت.

هدف از اجرای طراحی روی این بسته‌بندی‌ها این است که میان برند شما و دیگر برندهای بازار تمایز ایجاد شود. در واقع طراحی‌های خلاقانه می‌توانند شما را بهتر معرفی کنند و باعث جذب مخاطب شوند؛ اما باید اصل مهم برای این کار را رعایت کنید. زیبایی بصری طراحی جعبه مهم‌ترین موضوعی است که باید در این پروسه به آن توجه شود؛ اما چگونه باید زیبایی بصری ایجاد کنیم؟

خوشبختانه دنیای طراحی و نرم‌افزارهای آن به شما اجازه می‌دهند در گستره وسیعی بتواند تغییرات مختلف را اعمال کنید. برای ایجاد زیبایی بصری باید از فونت‌هایی متناسب با ماهیت برند، رنگی مطابق با رنگ برند و البته طرح‌هایی همخوان با کلیت محصول و برند داشته باشید. طراحی جعبه بسته بندی تنها زمانی می‌تواند موفق عمل کند که همه این موارد را به‌صورت یکجا داشته باشد.

ویژگی های طراحی جعبه خلاقانه و حرفه ای

احتمالاً شما هم با خواندن همه این توضیحات سؤالات زیادی خواهید داشت. سؤالی که در ذهن بیش‌تر شما ایجاد شده، این است که طراحی جعبه و استفاده از چنین بسته‌بندی‌، چه ویژگی‌هایی دارد که تا این حد محبوب شده است؟

شاید طرحی به نظر یک راه تبلیغاتی نباشد، اما این بسته‌ها در واقع یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی غیرمستقیم هستند که بازدهی بالایی خواهند داشت. طراحی خلاقانه و حرفه‌ای می‌تواند برند شما را یک ‌سروگردن از دیگر برندها بالاتر نشان دهد. در واقع از طریق این طراحی شما خود را به تک‌تک مشتریانتان معرفی می‌کنید. پس اهمیت زیادی دارد که از چه نوع طراحی‌ای استفاده شود.

برای درک بهتر این موضوع دو جعبه را مقابل خود قرار دهید که یکی با طراحی جذاب و حرفه‌ای و دیگری تنها یک جعبه ساده و بدون طرح باشد. حال این سؤال را از خود بپرسید که کدام یک از آن‌ها را ترجیح می‌دهید؟

بی‌شک پاسخ جعبه‌ای است که دارای طرحی و رنگ خواهد بود. این موضوع طبیعی است؛ چرا که انسان‌ها به طور ناخودآگاه به دنبال زیبایی هستند و شما از طریق طراحی می‌توانید این زیبایی را با معرفی برند و محصولاتتان همراه کرده و در دسترس افراد قرار دهید. در این شرایط مطمئن باشید که آن‌ها بیش‌ازپیش برای خرید ترغیب خواهند شد.

اگر کمی دقت کرده باشید، بسته‌بندی‌هایی که طراحی دارند به نسبت آن‌هایی که به شکل ساده عرضه می‌شوند، جنس محکم‌تری دارند. این موضوع نشان می‌دهد این جعبه‌ها از نظر استحکام در رتبه بهتری قرار می‌گیرند و می‌توانند راحت‌تر از محصولات شما مراقبت کنند. نکته مهم دیگر این است که عموماً طراحی جعبه بسته بندی روی جعبه‌هایی انجام می‌شود که اشکال جدید و نوآورانه دارند. این موضوع به‌تنهایی می‌توان عامل جذب مشتری باشد.

قیمت بسته بندی و طراحی جعبه

هزینه طراحی بسته بندی شاید به نظر گران به نظر برسد، اما شما باید مزایای و بازخوردهایی که از این طریق به دست می‌آورید هم در نظر بگیرید. با توجه‌ به این موضوع تعرفه طراحی بسته بندی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و حتی می‌تواند به‌عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی ارزان برای شما باشد. در نهایت هم باید اشاره کنیم قیمت طراحی بسته بندی با توجه‌ به شکل آن، جنس مقوای به‌کاررفته، پیچیدگی طراحی و تیراژ چاپ متفاوت باشد.

ایده‌های خلاقانه طراحی جعبه یا بسته‌بندی

اما منظور از خلاقیت در طراحی جعبه چیست؟ تصور کنید یک شامپو خریده‌اید که بسته‌بندی بسیار جذابی دارد. ممکن است به دلیل نیاز به شامپو این کالا را خریده باشید، اما آیا به محصول آن برند خاص نیاز داشتید؟ محصولی با بطری جذاب و گران‌قیمت؟ خیر، اما آن را خریدید، زیرا احساس شیک بودن را به شما القا می‌کرد.

هدف از بسته‌بندی نیز همین است. زمانی که بسته‌بندی به درستی و خلاقانه انجام شود، به فروش رفتن محصول شما کمک می‌کند. بسته‌بندی خوب، توجه مصرف‌کننده را به خود جلب کرده، پیامی می‌فرستد و باعث می‌شود به مصرف‌کننده احساس خاصی دست بدهد. اما ایجاد یک بسته‌بندی خلاقانه می‌تواند سخت باشد.

برای خلاقیت به خرج دادن در طراحی جعبه و بسته‌بندی، نیاز دارید که خارج از چارچوب فکر کنید. برای این کار،‌ دیدن تصاویر بسته‌بندی‌های خلاقانه و الهام گرفتن از آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد؛ اگر شما هم ایده‌ خلاقانه‌ای برای طراحی بسته‌بندهای مربوط به کسب و کار خود در ذهن دارید، از طریق صفحه طراحی جعبه سایت افراگرافیک می‌توانید ضمن مشاهده نمونه‌های موجود، برای سفارش مورد نظر خود نیز اقدام کنید.

از الگوها استفاده کنید

از الگوها برای ایجاد یک برداشت ساده در بسته‌بندی استفاده کنید. تصویر فوق یک بسته‌بندی ابزار است که از نظر ساختاری ساده است، اما نوارهای جالب موجود در پس‌زمینه، سطحی از پیچیدگی را به آن می‌بخشند. رنگ‌های استفاده‌‌شده به سرعت ما را به یاد پرچم آمریکا می‌اندازند و ابزارها خودشان را توصیف می‌کنند.

تمام فضای موجود را در نظر بگیرید

هنگام به کار بردن ایده‌های خلاقانه طراحی جعبه، از هر فضایی که می‌توانید استفاده کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این جعبه از یک الگوی گل‌دار زیبا در داخل استفاده می‌کند، این الگو باعث می‌شود جعبه ظاهری مجلل‌تر داشته باشد که به نوبه خود محصول داخل آن را مجلل‌تر نشان می‌دهد.

 از سادگی نترسید

گاهی اوقات سادگی مهم‌ترین چیز است و این امر در مورد بسته‌بندی نیز صدق می‌کند. مواد بازیافتی با رنگ زمین، حسی خاکی ایجاد می‌کند که با تصویر پر، در ذهنمان تثبیت می‌شود. رنگ‌های روشن روی برچسب‌ها به خوبی به طرح کمک می‌کند و کمی رنگ مدرن به بسته‌بندی می‌دهد.

به تجربه فکر کنید

اقداماتی که شخص در هنگام تعامل با محصول شما انجام خواهد داد را در نظر بگیرید. دمپایی لوکس موجود در تصویر بالا را در ذهن داشته باشید. از آنجایی که این یک کالای لوکس است، داخل یک ساک زیبا قرار می‌گیرد و سپس داخل جعبه قرار داده می‌شود. خریدار جعبه را باز می‌کند، ساک دیگری را می‌بیند که داخل آن قرار دارد و سپس دمپایی‌ها را پیدا می‌کند. عمل ساده لایه‌بندی بسته، جنبه لوکس را به آن اضافه کرده و باعث می‌شود در ذهن خریدار، صرف چند دلار اضافی برای خرید این محصول لوکس، منطقی به نظر برسد.

بسته‌بندی می‌تواند مکمل محصول باشد

یکی از ایده‌های خلاقانه طراحی جعبه این است که مطمئن شوید که طرح بسته‌بندی شما، مکمل محصول داخل آن است. این بسته‌بندی ساده و طبیعی به نظر می‌رسد، درست مانند آنچه داخل آن قرار دارد. شما می‌توانید تمام قطعات موجود در بسته‌بندی را قبل از خرید آن ببینید، در نتیجه حس شفافیت و افتخار به محصول را به مشتری می‌دهید.

بازیگوش باشید

اگر فرصتش را دارید، بسته‌بندی محصولتان را با بازیگوشی طراحی کنید. بسته‌بندی بالا فوق‌العاده بازیگوش و در عین حال ساده است. تصویر با محصول تعامل دارد، اما همچنان به آن اجازه می‌دهد تا بدرخشد. رنگ‌ها به توت‌ها مربوط هستند و نشان دادن کاراکتری که توت‌ها را می‌خورد، کیفیت آن‌ها را به ذهن مخاطب القا می‌کند.

جسور باشید

استفاده از چندین رنگ و شکل در یک الگوی جالب یکی از ایده‌های خلاقانه طراحی جعبه و یک راه عالی برای برجسته کردن محصول است. این بسته‌بندی نوشیدنی از این موارد استفاده می‌کند و ظاهر بسیار منحصربه‌فردی دارد. به نظر سرگرم‌کننده و بازیگوش می‌آید و اگر آن را انتخاب کنید، نوید خوش‌گذرانی را می‌دهد.

چارچوب‌ها را بشکنید

اگر محصولی دارید که افراد زیادی آن را تولید می‌کنند، سعی کنید در نحوه نمایش آن نوآور باشید. طراح این بسته عسل در جهت مخالف شیشه یا شیشه معمولی پلاستیکی قدم برداشت و ظرفی از موم زنبور عسل ساخت. یک مزیت دیگر این بسته‌بندی این است که هرگاه تمام محصول را مصرف کردید، می‌توانید ظرف را برگردانید و از آن به عنوان شمع استفاده کنید! سپس بسته را می‌سوزانید و آن را به طور کاملاً طبیعی به چرخه طبیعت برمی‌گردانید.

سفارش طراحی جعبه فوری در تهران از افرا گرافیک

اگر شما هم به فکر استفاده از بسته‌بندی‌های طرح‌دار هستید، می‌توانید در همین صفحه از وب‌سایت افرا گرافیک انواع جعبه‌های فوری موجود را مشاهده کرده و با مدل‌های مختلف این نوع جعبه‌ها آشنا شوید. پس از مشاهده نمونه‌های موجود، شما می‌توانید جعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای سفارش طراحی جعبه فوری در تهران از افرا گرافیک اقدام کنید. به‌علاوه که می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت این مجموعه با مشاوران آن‌ها در مورد ایده‌های خود و نحوه اجرای شدنشان صحبت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا