همه چیز درباره مکمل های بدنسازی

برای افرادی که به طور منظم ورزش می کنند، مهمترین هدف این است که بیشترین بهره را از ورزش ببرند. به همین دلیل علاوه بر رعایت رژیم غذایی اولیه و تمرین ورزشی مناسب، استفاده از مکمل های بدنسازی نیز توصیه می شود. به طور کلی با توجه به اهداف ورزشکار مکمل های بدنسازی مختلفی وجود دارد که فواید و کاربردهای متفاوتی دارند. در مقاله زیر شما را با فواید مکمل های بدنسازی آشنا می کنیم. برای خرید مکمل بدنسازی با ما همراه باشید.

مکمل بدنسازی چیست؟

مکمل های بدنسازی یکی از انواع مکمل های غذایی است که ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی برای بهبود عملکرد ورزشی خود استفاده می کنند. مکمل های ورزشی بر اساس مزایایی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند، مانند گینرها (مکمل های کربوپروتئین)، مکمل های پروتئینی، اسیدهای آمینه، چربی سوزها و غذاهای ورزشی.

فواید مکمل های بدنسازی

افزایش وزن بدن و توده عضلانی

یکی از مزایای مهم مکمل های بدنسازی افزایش وزن و توده عضلانی است که بسیار مورد توجه ورزشکاران است. کربوهیدرات ها یا مکمل ها معمولاً حاوی کربوهیدرات های پیچیده، قندهای ساده و پروتئین آب پنیر هستند که بر اساس نسبت کربوهیدرات ها به پروتئین آب پنیر به دو گروه افزایش وزن و پروتئین تقسیم می شوند.

معمولاً گینرها حاوی کربوهیدرات‌هایی با جذب سریع هستند که علاوه بر افزایش سطح انرژی، عملکرد ورزشی و تأثیر پروتئین‌ها را بهبود می‌بخشند. همچنین این محصول حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم های گوارشی است. آنزیم های گوارشی به هضم و جذب سریع پروتئین ها کمک می کنند.

معمولا بهترین زمان برای استفاده از گینر قبل از تمرین، بعد از تمرین و 1 تا 2 ساعت بعد از غذا است، البته بهتر است 2 تا 3 ساعت قبل از تمرین از گینر استفاده کنید تا بدن زمان کافی برای هضم و جذب مجدد داشته باشد. ترکیبات. از آنها استفاده کنید و فرد در طول کلاس ها مشکل گوارشی نخواهد داشت.

تقویت کننده یا مکمل پروتئین Carbo PNC عبارتند از: پودر اولترا ایزو وی یونیورسال نوتریشن

مکمل درآمد بزرگسالان

کاملا بزرگ

آلبومین اضافی

تسلط کامل

به تامین پروتئین لازم کمک می کند

ورزشکاران نسبت به افراد عادی به پروتئین بیشتری نیاز دارند. ورزشکاران برای جلوگیری از تجزیه عضلات و افزایش توده عضلانی باید پروتئین مصرف کنند و می توانند این نیاز به پروتئین را از مواد غذایی و مکمل های پروتئینی تامین کنند. انواع مختلفی از مکمل های پروتئینی مانند پروتئین آب پنیر، پروتئین کازئین، پروتئین آلبومین و پروتئین سویا وجود دارد

شرکت کارن دارای 3 نوع مکمل آب پنیر است که بر اساس درصد پروتئین آب پنیر و نوع پروتئین آب پنیر تقسیم بندی می شود:

مکمل های راه طلایی

پودر پروتئین کامل

آزوف را کامل کنید

افزایش قدرت و قدرت عضلانی

برای بسیاری از ورزشکاران، به ویژه ورزشکاران قدرتی، افزایش قدرت و قدرت عضلانی بسیار مهم و حیاتی است. استفاده از برخی مکمل های بدنسازی برای بهبود عملکرد ورزشی بسیار مفید و مناسب است.

یکی از مکمل هایی که به ورزشکاران در افزایش قدرت عضلانی کمک می کند کراتین است. کراتین به عنوان منبع بسته های انرژی در عضلات عمل می کند و انرژی موجود در سلول ها را به صورت بسته های انرژی به نام ATP ایجاد می کند و انرژی بیشتری به ورزشکار داده می شود که باعث قوی تر و قدرتمندتر شدن عضلات می شود.

سایر مکمل های ورزشی که به افزایش قدرت و قدرت در ورزشکاران کمک می کنند عبارتند از: مکمل های پروتئین آب پنیر، مکمل های بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات (HMB)، مکمل های کافئین و مکمل های سیترولین مالات.

افزایش استقامت و تاخیر در شروع خستگی

افزایش استقامت و به تعویق انداختن خستگی اولویت همه ورزشکاران به ویژه ورزشکاران استقامتی است. یکی از مزایای مکمل های بدنسازی همین مشکل است، برخی از مکمل های بدنسازی می توانند با تامین انرژی فوری و افزایش استقامت عملکرد ورزشی ورزشکار را بهبود بخشند.

سرعت بازیابی را افزایش دهید

ریکاوری و استراحت نقش مهمی در افزایش تناسب اندام ورزشکار و بهبود عملکرد ورزشی دارد. برخی از مکمل های بدنسازی به تسریع ریکاوری کمک می کنند و در کاهش دردهای عضلانی بعد از ورزش موثر هستند.

به طور معمول، پس از ورزش، ذخایر فسفوکراتین و گلیکوژن ماهیچه ای کاهش می یابد و مکمل های بدنسازی مانند مکمل های کراتین و نوشیدنی های ورزشی به بازیابی و بازیابی این ذخایر کمک می کنند.

در طول ورزش های شدید، تولید رادیکال های آزاد افزایش می یابد، بنابراین مصرف آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و ویتامین E می تواند برای بهبود ریکاوری موثر باشد.

دکمه بازگشت به بالا