برترینهای کسب و کارعمومی

معرفی بهترین مرکز تعمیر تبلت در تهران

تبلت هم مانند گوشی هوشمند ممکن است دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود و به درستی کار نکند. مثلا گاهی تبلت خود به خود خاموش و روشن شده و هنگ می کند یا صفحه لمسی آن کار نمی کند. آسیب دیدگی تبلت شما ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد اما در هر صورت توصیه می شود برای تعمیر تبلت به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا دستگاه به درستی عیب یابی شده و تعمیر شود. واحد تعمیرات سازگار ارقام، یکی از بهترین مراکز تعمیر تبلت در تهران است که به کمک جمعی از متخصصین و کارشناسان مجرب، تعمیرات انواع مدل های تبلت را انجام می دهد. برای آشنایی با این مرکز تعمیرات، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز تعمیرات تبلت در تهران

اکثر تبلت های موجود در بازار دارای ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مشابه هستند و تعمیرات تخصصی تبلت به شکل یکسان و با تفاوت های جزئی بر روی آنها اعمال می شود اما مهم است که شما در انتخاب مرکز تعمیرات، به سراغ مراکز مجاز و تخصصی بروید تا از تضمینی بودن خدمات ارائه شده آسوده خاطر باشید.

واحد تعمیرات سازگار ارقام یکی از واحدهای جامع تعمیرات تبلت است که انواع مدل های تبلت را عیب یابی و تعمیر می کند. در این واحد، متخصصین و کارشناسان مجرب حضور دارند و با کمک ابزار و دستگاه های تعمیراتی مدرن و پیشرفته، تعمیر تبلت شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

در مرکز تعمیر تبلت سازگار ارقام، تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت شما بررسی می شوند و پس از عیب یابی دقیق، نحوه درست تعمیر اجرا می گردد. تعمیرات تبلت در این مرکز فقط برای یک برند خاص نیست و شما با هر مدل تبلتی می توانید از خدمات بهره مند شده و تخصصی ترین خدمات را هم دریافت نمایید.

هزینه تعمیر تبلت در تهران

تعمیرات تبلت در مقایسه با خرید یک تبلت جدید، هزینه پایین تری دارد و راهی عاقلانه به نظر می رسد. هزینه تعمیرات تبلت بستگی به میزان آسیب دیدگی دستگاه دارد به عنوان مثال برای تعویض قطعاتی مانند ال سی دی هزینه بالاتری نیاز است اما تعمیرات سخت افزاری و ترمیم برخی قطعات، هزینه پایین تری دارد.

در مجموع، هزینه دقیق تعمیرات تبلت پس از بررسی دستگاه توسط تعمیرکار قابل تعیین است. پس از عیب یابی مشخص می شود که کدام قطعات و بخش های دستگاه آسیب دیده اند و میزان آسیب به چه میزان است. آیا قطعه قابل تعمیر است یا باید تعویض شود که در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات، به هزینه تعمیرات اضافه می شود.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت

تکنسین های بهترین مراکز تعمیر تبلت در تهران، از تخصص لازم برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت برخوردار هستند و با استفاده از بهترین تجهیزات، تعمیرات را به صورت کاملا اصولی و با قیمت مناسب انجام می دهند.

در بخش سخت افزاری خدماتی همچون رفع اتصالی و اتصال کوتاه تبلت، تعویض سوکت سیم کارت، رفع ایراد عدم شناسایی سیم کارت، رفع ایراد مدار TX و RX، رفع ایراد پاور و تغذیه، رفع ایراد شارژ و دشارژ شدن تبلت، رفع ایراد تصویر ندادن تبلت به هنگام روشن بودن، رفع ایراد داغ شدن بیش از حد و … ارائه می شوند همچنین ایراداتی همچون روشن نشدن تبلت پس از آپدیت شدن، عدم نگهداری شارژ ، صدا نداشتن تبلت، خش خش صدای تبلت به هنگام بلند بودن صدا نیز قابل رفع هستند.

از مشکلات نرم افزاری تبلت هم می توانیم به ایراد NOT SIM، ایراد NO POWER، ایراد NO WIFI، ایراد NO BT، ایراد NO SP، ایراد CAMERA NOT DETECTED، ایراد NO BOOTایراد NO SERVICE RADIO و … اشاره کنیم که همگی توسط مرکز تعمیرات سازگار ارقام تعمیر می شوند.

تعویض ال سی دی تبلت

از تعمیرات پر هزینه تبلت، تعویض ال سی دی است. اگر ال سی دی تبلت شما شکسته است و یا به دلیل وارد شدن آب سوخته است، راهی برای ترمیم آن وجود ندارد و باید تعویض شود.

پیشنهاد ویژه: خرید تبلت لنوو با گارانتی اصلی(سازگار) از فروشگاه اینترنتی سازگار ارقام

برای تعویض ال سی دی تبلت مهم است که از قطعه اصل استفاده شود و در صورت استفاده از قطعه بی کیفیت، مجددا از کار می افتد و علاوه بر آن، تصاویر و ویدئوها را هم بی کیفیت نمایش می دهد.

برای تعویض ال سی دی، مراحل باز و بسته کردن تبلت باید به دقت و توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود تا به قطعات دیگر آسیبی وارد نشود. به همین دلیل توصیه می کنیم به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه نمایید.

تعمیر هارد تبلت

اگر ایراداتی همچون هنگ کردن مداوم تبلت، ماندن آن روی لوگو، لگ زدن در هنگام اجرای برنامه ها و مشکلاتی از این قبیل را در تبلت خود مشاهده می کنید، احتمالا هارد خراب شده است. آسیب وارد شدن به هارد تبلت باعث اختلال در عملکرد آن می شود ضمن اینکه ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از دست بروند اما می توانید با مراجعه به یک مرکز تعمیر معتبر، مشکل تبلت خود را رفع کنید.

تعمیر و تعویض باتری تبلت

اگر باتری تبلت شما دچار ایراداتی شده است باید هر چه سریع تر آن را تعمیر یا تعویض کنید زیرا ممکن است عملکرد کل دستگاه را دچار مشکل کند. باد کردن باتری، دیر شارژ شدن، زود خالی کردن شارژ و … همگی از نشانه های خرابی باتری هستند و در هنگام مشاهده این مشکلات، به مرکز تعمیرات مراجعه نمایید.

تعمیر قطع شدن صدا در تبلت

ممکن است هنگام پخش آهنگ یا صحبت تلفنی، اسپیکر تبلت ناگهان دچار مشکل شود و صدا قطع شود. در این حالت امکان دارد درایو اسپیکر در تبلت شما نصب نباشد که با نصب آن، مشکل برطرف می شود اما در غیر این صورت، ممکن است مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمده باشد و بخش هایی مانند پورت هدفون، اسپیکر، آی سی ها مادر برد و کارت صدا از کار افتاده باشند.

فلش نرم افزاری تبلت

مشکلاتی همچون ویروسی شدن، هنگ کردن، بوت لوپ شدن تبلت و … با فلش کردن قابل رفع هستند. اگر این ایرادات تداوم داشته باشند، باید با فلش نرم افزاری، تمام اطلاعات داخل تبلت پاک شده و اطلاعات اصلی تبلت را جایگزین کرد. با انجام این کار، تبلت از لحاظ نرم افزاری به تنظیمات روز اول بر می گردد و اطلاعات مثل عکس، موزیک، فیلم و ویروس از تبلت به طور کامل پاک می شوند. در فلش کردن، هیچ قطعه ای از تبلت کم نمی شود و تعمیرات سخت افزاری انجام نمی گیرد.

سوالات شما

  • بهترین مراکز تعمیر تبلت در تهران کجاست ؟

برای تعمیرات تخصصی انواع مدل های تبلت می توانید به مرکز سازگار ارقام مراجعه نمایید.

  • هزینه تعمیرات تبلت چقدر است ؟

هزینه تعمیرات تبلت بستگی به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن دارد و پس از عیب یابی دقیق مشخص می شود.

  • آیا ال سی دی تبلت قابل تعمیر است ؟

آسیب دیدگی های ال سی دی تبلت در اکثر موارد با تعمیر رفع نمی شوند و نیازمند تعویض است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا