برترینهای کسب و کارعمومی

دلیل نشت آب از زیر سینک ظرفشویی

علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی

به نقل از گروه صنعتی فرس علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی یکی از سوالاتی است که حتما در صورت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی خودتان با آن رو به رو شدید. در این مطلب به علت نشتی آب از سینک ظرفشویی و تمامی دلایل آن می پردازیم. علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی و به وجود آمدن این مشکل دلایل مختلف و زیادی دارد که باید به تمامی آن ها بپردازیم و بدانیم که اگر دچار این مشکل شدیم باید چه مواردی رو بررسی کنیم. البته توصیه میکنیم برای رفع نشتی سینک از یک استادکار کمک بگیرید و خودتان اقدام به تعمیرات نکنید چرا که ممکن است اوضاع را بدتر یا هزینه تعمیرات را بیشتر کنید. به طور کلی آب دادن از زیر سینک ظرفشویی چند علت بیشتر ندارد که در زیر میتوانید ببینید:

  • خرابی سیفون ظرفشویی و آب دادن آن
  • گرفتگی لوله فاضلاب و پس دادن آب
  • خرابی شیر ظرفشویی و نشتی آب از آن
  • خرابی شلنگ های شیر ظرفشویی و نشت آب
  • خرابی شیر ها پیسوال زیر ظرفشویی ( آب سرد و گرم )
  • آب بند نبودن سینک ظرفشویی و دور پایه شیر ظرفشویی

تمامی علت های نشتی آب از زیر سینک را در بالا برای شما نام بردیم و اگر دچار این مشکل شدید بدانید که فقط و فقط دلایل بالا عامل به وجود آمدن این مشکل هستند. نشتی آب از زیر سینک آشپزخانه و دلایل آن را در بالا گفتیم و حالا بهتر است که با هر یک از خرابی های بالا که منجر به نشتی آب از سینک آشپزخانه میشوند ، آشنا شویم…

اگر با این مشکلات روبه رو شدید و خودتان از پس تعمیر آن بر نیامدید و نیاز به استادکار داشتید ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم و کافیست تنها با یک تماسش ثبت درخواست کنید و در مدت زمان کوتاه مشکل خود را بر طرف کنید !

برای خرید جکوزی لطفا کلیک کنید.

خرابی سیفون ظرفشویی و نشتی آب از آن

خرابی سیفون ظرفشویی و نشتی آب از سیفون ظرفشویی یکی از دلایل و علل نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی است. اگر نمیدانید سیفون ظرفشویی چیست بهتر است زیر سینک خود را نگاهی بیندازید،لوله های سفید رنگ یا طوسی رنگ همان سیفون هستند. سیفون ظرفشویی در اثر استفاده و گذشت چند مدت ، ممکن است از واشر ها و اورینگ های آن آب نشتی کند.در برخی از موارد با باز و بست سیفون برای تمیز کردن این اورینگ ها از آببندی خارج میشوند و مانند گذشته جلوی نشتی آب را نمیگیرند و شما را با مشکل نشتی آب از زیر سینک آشپزخانه رو به رو خواهند کرد.

برخی افراد خود اقدام به باز کردن سیفون ظرفشویی میکنند و بعد از تمیز کردن نمیتوانند آن را مجدد نصب کنند و یا نمیتوانند آن را آب بندی کنند و نشتی دارد.در اینجا بهتر است از استادکاران تاسیسات کار ما کمک بگیرید تا هزینه زیادی نکنید و مجبور به تعویض کلی سیفون نکنید. در موارد نشتی و خرابی سیفون ظرفشویی اگر امکان داشته باشد و با بتوان مشکل را بر طرف کرد ، استادکار با تعویض واشر و اورینگ ها مشکل را بر طرف میکند و اگر به طور کلی پوسیده باشد این مورد امکانش نیست و باید تعویض سیفون ظرفشویی را در نظر گرفت.

گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه

یکی از علل شایع نشتی آب از زیر سینک آشپزخانه همین گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه است.گرفتگی لوله فاضلاب در اثر چربی و پسماند های غذایی به وجود می آید و شما نیاز به دارید.

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شده اید بهترین راه استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی سینک آشپزخانه است.

هم نشان دهنده به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب است.اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی داشته باشید میتوانید از استادکاران ما کمک بگیرید و سریع و بدون کثیف کاری مشکل خود را بر طرف کنید .

خرابی شیر ظرفشویی و نشتی آن

شیر ظرفشویی در طول مدت استفاده ممکن است دچار خرابی های مختلفی بشود.از خرابی های شیر ظرفشویی میتوان به خرابی کارتیج و یا مغزی ، خرابی شلنگ های زیر شیر آب و سایر موارد اشاره کرد. یکی از موارد خرابی شیر ظرفشویی نشتی شیر ظرفشویی است که باعث خیس شدن کابینت زیر سینک ظرفشویی است. این نشتی ممکن است که از موارد مختلفی رخ دهد ممکن است که نشتی از آببند نبودن پایه شیر به وجود آمده باشد یا حتی از خرابی شلنگ های شر ظرفشویی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرابی شلنگ های شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی شما در مذل های معمولی دارای دو عدد شلنگ است که یکی برای آب گرم است و یکی برای سرد است. در شیر های شاوری شیر ظرفشویی دارای سه عدد شلنگ است که باید تمامی شلنگ ها بررسی شوند. شلنگ های شیرآلات در اثر زمان ممکن است دچار نشتی شوند. نشتی شلنگ ها یکی از عوامل خیسی و نشتی زیر سینک ظرفشویی است و در این زمان باید اقدام به تعمیر شیرآلات و تعویض شلنگ های معیوب کنید. اگر شلنگ های شما از لحاظ ظاهری پوسیده و فرسوده هستند بهتر است تمامی شلنگ ها را تعویض کنید تا مجددا برای شما مشکلی پیش نیاید.

آب بند نبودن سینک ظرفشویی و دور پایه شیر ظرفشویی

در زمان نصب شیرآلات ، آببندی بودن آن ها بسیار مهم است و باید به این موارد دقت بسیار زیادی کرد.در شیرآلات هنگام نصب واشر و اورینگ هایی دارد تا بعد از نصب از نشت آب به زیر سینک ظرفشویی یا روشویی جلوگیری کنند. برخی مواقع خرابی واشر های پایه شیرآلات موقع نشتی آب به زیر سینک ظرفشویی خواهد شد و در این مواقع باید اقدام به تعمیر شیرالات کرد.

خرابی شیر ها پیسوال زیر ظرفشویی

زیر سینک ظرفشویی دو عدد شیر برای ورودی آب در نظر گرفته شده است که از طریق شلنگ های شیر ظرفشویی آب را منتقل می کنند. این شیرها که شیر پیسوال نام دارند در اثر زمان فرسوده میشوند و نیاز به تعویض دارند و معمولا خرابی آن ها با نشتی آغاز میشود. مراقب باشید که بدون آگاهی دست به باز کردن این شیر ها نزنید چرا که ممکن است فرسوده باشند و با فشار آچار شما بشکنند و درون دیوار باقی بمانند! ( استادکاران ما با این موارد بسیار زیاد رو به رو میشوند).

در بالا مفصل به علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی و بررسی دلایل آن پرداختیم و حالا شما میتوانید به خوبی علت علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی خود را پیدا کنید و اقدام به بر طرف کردن آن کنید. در تعمیر علت نشتی آب از زیر سینک ظرفشویی بهتر است که حتما از استادکار ماهر و با تجربه کمک بگیرید تا مشکل را به صورت کامل برای شما تشخیص دهد و کاملا برای شما رفع کنند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا