برترینهای کسب و کارجامعه

قیمت تعمیر مبل در تهران و کرج چگونه است؟ 09102006753

تعمیرات مبل در شهر تهران و کرج با قیمت مناسب

تعمیرات مبل به فرایندی گفته می شود که با استفاده از آن مبل هایی که آسیب دیده اند و قابل استفاده نیستند ترمیم می شوند و معایب آن رفع شود. تعمیرات مبل انواع مختلفی بسته به طراحی مبل , جنس مبل و مواد استفاده شده در آن دارد که با توجه به نوع فرسودگی آن به کارگاه یا محل کار انتقال داده میشود.

تعمیر مبل عبارت اند از: تعمیر رویه مبل , تعمیر پایه ی شکسته ی مبل , رنگ کردن دوباره ی مبل ها , تعمیر زیره مبل ها , تعمیر پارچه ی مبل ها و تغییر آنها و … تعمیرات مبل یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در هزینه می باشد و شما میتوانید با هزینه ای کمتر مبلی جدید را داشته باشید و طراحی منزلتان را تغییر دهید همچنین می توانید مبل های قدیمی و تاریخی خود را که دوام بیشتری دارند تعمیر کنید و از آنها به مدت بیشتر استفاده نمایید

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

چرا تعمیرات مبل مهم است؟

مهمترین دلیلی که این روزها با استقبال زیاد مشتریان برای تعمیرات مبل با آن رو به رو هستیم هزینه بسیار پایین تعمیرات و نوسازی مبلمان نسبت به خرید محصول جدید است.

علاوه بر این مدت رمان ریادی را باید صرف جستجو و انتخاب و یافتن محصولی با کیفیت و البته زیبا که مورد پسند تمام اعضای خانواده باشد که با این کار هزینه زیادی را به لحاظ زمانی و مالی به شما تحمیل می کند.

از این رو با توجه به قیمت تمام شده محصولات چوبی و همچنین هزینه بالا در حمل نقل کالا در خرید مبلمان شما هزینه زیادی را نیز باید بپردازید. اما در مجموعه هیواد به منظور راحتی و کاهش هزینه های شما حمل و نقل کالا را رایگان در خدمتتان خواهیم بود.

به طور مثال مبل شما دچار نشست نشیمنگاه شده است حال با این وضعیت شما تصمیم به تغییر کامل می کنید؟ و هزینه گزافی را به خود تحمیل می کنید! شما با تغییر و نوسازی فوم نشیمنگاه مبلمانتان علاوه بر برگشت مبلتان به حالت اولیه هزینه خیلی کمی را نیز پرداخت می کنید.

قیمت تمام شده تعمیر مبل چقدر است؟

قیمت تعمیر مبل به موارد مختلفی بستگی دارد. این عوامل به نوع مبل و نحوه تعمیرات بستگی دارد. به طور کل برای تعیین قیمت تعمیر مبل، تعمیرکار مبل میزان ایرادات مبلمان را بررسی می‌کند تا تعیین شود چه اقداماتی برای مرمت مبل لازم است. مواردی مانند تغییر پارچه مبل، پولیش چوب های به کار رفته در بدنه مبل، تعویض فنر و فوم مبل، تقویت اسکلت بدنه مبل همه در تعیین قیمت تعمیر بدنه تاثیر دارد. به طور کل هر مبلمانی بنا به متریال به کار رفته در آن، نوع اسکلت بندی و همچنین میزان خرابی و آسیب دیدگی به اقدامات متفاوتی در فرآيند تعمیرات نیاز دارد. بنابراین عواملی مانند جنس چوب و پارچه مبل، تعداد مبلمان و مهارت متخصص تعمیرکار مبل در تعیین قیمت تعمیر مبل تاثیرگذار هستند.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

نجاری در تعمیرات مبل چیست؟

نجاری مبل حرفه ای است که طی آن یک تکه چوب توسط ابزارآلات مخصوص تراشیده شده و به فرم دلخواه برای ساخت مبل در می آید. در نجاری مبل هنر دست نجار و فردی که قرار است مراحل کار را انجام دهد بسیار مهم است. در نجاری مبل هر مرحله از کار به یک و یا چندین نفر سپرده میشود و کلیه مراحل تنها توسط یک نفر انجام نمیشود. نجاری مبل، تعمیر و مرمت بخش های مختلف انواع مبل را نیز شامل میشود و در صورتیکه مبل کیفیت خود را از دست داده باشد میتوانید آنرا به کارگاه نجاری بسپارید تا اقدامات لازم برای احیا آن صورت گیرد.

رنگکاری در تعمیرات مبل چگونه میباشد؟

حواستان باشد که برای رنگ کاری مبلمان حتما و حتما کار را به یک رنگ کار مبل متخصص و کارگاه کاربلد بسپارید وگرنه در پایان کار چنان ردپایی از رنگ‌ کاری و رنگ‌ های اضافه روی سرویس مبلمان شما باقی می ‌ماند که پیش خودتان خواهید گفت همان مبل مستعمل و فرسوده شده بهتر از این مثلا مبل نونوار شده بود. چه کار رنگ‌ کاری مبل‌ شما زیاد باشد و نیاز به انتقال آن‌ ها به کارگاه باشد و چه محدود و قابل انجام در منزل خودتان حالا دیگر از مواقعی که ممکن است نیاز شود خودتان برای کنترل کار به آن‌جا سری بزنید بماند!

تعمیرات مبل راحتی چگونه است؟

مبل راحتی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا عبارتند از: کلاف مبل، ابر یا فوم، فنر یا تسمه، میخ و چسب، پارچه و آستر. به مرور زمان و درصورت استفاده نادرست و یا عوامل دیگر، ممکن است هر یک از این اجزا خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. با توجه به این که استفاده از مبل راحتی در طول شبانه روز بیشتر از مبل استیل است، فرسودگی و خرابی آن نیز بیشتر است و در نتیجه تعمیر مبل راحتی متداول‌تر است و نیاز مردم به آن بیشتر است.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

تعمیرات مبل استیل قدیمی در تهران و کرج

تعمیر مبل استیل قدیمی از آن جایی حائز اهمیت می باشد که قیمت مبلمان و مخصوصا مبلمان استیل بسیار بالا است. برای کسانی که توان خرید مبل جدید و مطابق مد روز ندارند، تعمیرات مبل گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای تغییر ظاهر مبل های قبلی شان می باشد. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که حتما مبل باید آسیب جدی داشته باشد و یا بسیار قدیمی و فرسوده شده باشد، تا آن را بتوان تعمیر کرد این یک باور غلط است چرا که تعمیر مبل تنها شامل تعمیر فرسودگی یا شکستگی پایه یا بدنه مبل نمی باشد بسیاری از شرکت های تعمیرات مبل از طریق تعویض پارچه ، چوب، نوع منبت کاری، روکش مبل و طلا کاری چوب و تحولی تغییر بزرگی را در دنیای تعمیر مبل استیل ایجاد کرده است.

تعویض ابر و فوم در خانه شیک

شاید بی راهه نباشد که بگوییم یکی از مهم ترین قسمت های مبلمان فوم و اسفنج آن است. این بخش نه تنها موجب زیبایی مبل بلکه موجب راحتی شما هنگام نشستن نیز می شود. عواملی مختلفی هستند که می تواند باعث خرابی فوم و اسفنج شود و لذت نشستن را بر روی مبلمان از شما بگیرید. اما خوشبختانه به لطف خدمات تعمیرات مبل می توان به تعویض اسفنج و فوم مبل پرداخت و دوباره مبلمانی نو و سالم و راحت را تجربه کرد.

Sofashik.com

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا