عمومی

نصب داکت اسپلیت اینورتر گرین و مزایای آن چیست

داکت اسپلیت گرین از جمله سیستم های تهویه مطبوع کاربردی و پرفروش به شمار می رود. کیفیت ساخت بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه، کارایی و عملکرد بهینه، صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد سرد و گرم، تولید سطح پایین صدا و طراحی هوشمندانه، داکت اسپلیت GREEN را در سبد خرید بسیاری از خریداران قرار داده است.

برخورداری از کیفیت ساخت بالا و کارایی فوق العاده، داکت اسپلیت گرین (GREEN) را در بازار تاسیسات کشور به یکی از سیستم های تهویه مطبوع پرفروش مبدل ساخته است. به طور کلی، برخورداری از یک سیستم تهویه مطبوع مقرون به صرفه و باکیفیت، همواره یکی از دغدغه ها و چالش های افراد به شمار می رود. در این میان داکت اسپلیت گرین در پرتو استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز، در کنار بازده و راندمان بالا، نیازها و توقعات مصرف کننده را به خوبی پاسخگو می باشد.

داکت اسپلیت گرین در ظرفیت های مختلف (18000 الی 60000 بی تی یو بر ساعت) تولید و متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع نیاز مورد استفاده واقع می شود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که داکت اسپلیت GREEN پس از نصب در سقف کاذب و از طریق کانال کشی، هوای مطبوع، سالم و تمیز را به فضای موردنظر انتقال می دهد.

لازم به ذکر است که در ساختار داکت اسپلیت گرین و به منظور افزایش سطح کیفی هوا، از چندین فیلتر مختلف استفاده می شود. این فیلترها ضمن جذب انواع مواد آلاینده، آلودگی و گردوغبار، هوای سالم و خالص و پاک را در محیط پراکنده می سازند. همچنین، اسپلیت های برند گرین بر اساس اصول استاندارد جهانی و بین المللی و از قطعات و متریال باکیفیت و مرغوب ساخته و پرداخته می شوند.

چرا داکت اسپلیت گرین را انتخاب و خرید کنیم ؟

در ساختار داکت اسپلیت گرین و به منظور عدم آسیب و حفاظت از محیط زیست، گاز مبرد R410A استفاده می شود. بی خطر بودن، عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی و سازگاری با لایه اوزون، از نقاط قوت این نوع گاز خنک کننده محسوب می گردد. برخورداری از قابلیت سرمایش و گرمایش، به انضمام بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی، خرید داکت اسپلیت گرین را با سیر صعودی همراه ساخته است.

علاوه بر این، سیستم های تهویه مطبوع گرین، قابلیت کارکرد در بازه دمای منفی 10 الی مثبت 55 درجه سانتیگراد را دارند. برخورداری از ظرفیت های متنوع، فضاهای حداقل 30 متر مربع و حداکثر 150 مترمربع را تحت پوشش خود قرار می دهد.

کیفیت ساخت بالا و کارایی و بازده عالی، قابلیت استفاده از داکت اسپلیت گرین را در تمامی اقلیم های آب و هوایی امکان پذیر ساخته است. همچنین، قیمت مقرون به صرفه، طراحی ظاهری عامه پسند و کارکرد کم صدا را میتوان از مزایای برجسته این تجهیز سرمایشی و گرمایشی قلمداد نمود.

قیمت داکت اسپلیت گرین تحت تاثیر عوامل و پارامترهای مختلفی نظیر نوع گاز مبرد، توان خنک کنندگی، حجم هوادهی، سطح کیفی قطعات و نوع و مدل دستگاه قرار دارد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا