اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

ترافیک در بیشتر محورهای شمال کشور و برخی محورهای مواصلاتی سنگین است و در برخی محورها بارش برف و باران گزارش شده است.

به گزارش اخبار ما، بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال و بین بیلقان به سروردار و شمال جنوب در امتداد مرزن آباد و سیاه بیشه تا تونل کندوان ترافیک سنگینی وجود دارد.

همچنین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و در محدوده تونل شماره یک و راه آهن آبعلی ترافیک سنگینی ثبت شد، اما در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (مسیرهای دایره‌ای) ترافیک روانی و محورهای شمالی وجود دارد.

ترافیک سنگینی در محور قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک مشاهده شد. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راهداری، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی محورها گیلان و از استان اصفهان گزارش کرده است.

بر اساس تصاویر دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری سراسر کشور، تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته نسبت به روز گذشته 5.6 درصد افزایش داشته است. سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین میزان تردد بین ساعات 3:00 تا 4:00 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور
محورهایی با بیشترین ترافیک در 24 ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش، محورهای کرج – تهران، تهران – کرج، کرج – قزوین و قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا