اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور چالوس وجود دارد و به نظر می رسد مردم از این چند روز تعطیلی برای سفر به شمال استفاده کرده اند. به همین دلیل طبق اعلام پلیس راهور در ساعات آینده و فردا احتمال یک طرفه شدن محور چالوس وجود دارد که تحقق آن منوط به حجم ترافیک خواهد بود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه و محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت در مسیرهای دایره ای ترافیک روانی وجود دارد و در محورهای شمالی اختلالی وجود ندارد.

اما در محور چالوس در جهت جنوب به شمال (حدفاصل بیلقان به کندر و محدوده سروردار) و در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده جاجرود ترافیک سنگینی ثبت شده است که پیش بینی می شود امروز در ساعات پایانی تردد شدیدتری داشته باشد. .

در خصوص شرایط جوی نیز بارش تنها در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان ثبت شد.

با این حال، بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارتی سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های جاده‌ای سراسر کشور، تردد خودروهای شبانه نسبت به روز گذشته 1.5 درصد کاهش داشته و خودروهای سنگین 13.6 درصد و اوج تردد بین ساعت 17 تا 18:00 بوده است. همچنین بزرگراه کرج – کزوین، بزرگراه تهران – کرج، کرج – تهران و بزرگراه کزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی 24 ساعت گذشته بوده اند.

از سوی دیگر تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کارا و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد. تردد انواع وسایل نقلیه در همان روزها از ساعت 16 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه انجام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا