رویدادها

آماده‌باش پلیس برای برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

فرمانده شورای پلیس تهران از آمادگی پلیس برای اقامه نماز عید در اجتماعات کوچک و فضاهای باز خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با اخبار ما ، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم و به ویژه شهروندان تهرانی تبریک می گویم. امسال ، آماده سازی عید قربان در کرونا متفاوت است ، اما پلیس هنوز در آماده باش کامل است.

وی با اشاره به عدم اقامه نماز عید در مسجد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امسال نماز عید سعید قربان در مسجد امام خمینی (ره) اقامه نمی شود بلکه این مراسم متناسب با بهداشت در مساجد و خارج از خانه برگزار می شود. پروتکل ها و فاصله فیزیکی

شهردار پایتخت ادامه داد: در این راستا پلیس در حالت آماده باش قرار می گیرد و از ساعت 5 صبح روز عید سعید فطر ، ماموران ما در همه مکان ها و محله هایی که مراسم نماز عید سعید فطر برگزار می شود ، حضور خواهند داشت برگزار شد “

رحیمی با بیان اینکه مراسم نماز بیشتر در فضای باز و با شلوغی کمتر برگزار می شود ، گفت: در این راستا محدودیت های موقت تردد هنگام نماز در فضای باز اعمال می شود.

به گفته وی ، افسران پلیس از صبح پنجشنبه آماده ارائه خدمات ترافیکی ، امنیتی و انتظامی به همه معتقدان در مناطق و مناطق مختلف تهران هستند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا