برترینهای کسب و کارعمومی

آموزش تعمیرات گیربکس های اتوماتیک کیا و هیوندای

آموزش گیربکس اتوماتیک ،با توجه به حجم زیاد واردات خودروهای خارجی و نسبت پیشرفت تکنولوژی در سیستم های انتقال قدرت در این خودروها بیشتر تعمیرکاران و کارشناسان فنی در قسمت گیربکس ضعف در سیستم تعمیراتی در این مقطع حس نموده اند و این در حالی است که در این مقطع از هر 1000 تعمیرکارمکانیک فقط و فقط یک مکانیک وجود دارد که دست به تعمیر گیربکس اتومات می زند و آن هم فقط خودروهای ایرانی و نه خودروهای خارجی.

Repair training for Kia and Hyundai automatic transmissions

دوره های حرفه ای گیربکس اتوماتیک

شرکت مدرن گیربکس با ایجاد امکانات کامل و با، به وجود آوردن کلاس های  کاملا عملی انواع گیربکس های خانواده بنز و بی ام و و هیوندا و کیا، نیسان،مزدا و خودروهای چینی را فراهم نموده.

سوالات متداول دوره گیربکس اتوماتیک :

1-چه میزان زمان برای آموزش گیربکس کافیست؟

حداقل بین 30 تا 40 ساعت آموزش که 15 ساعت تئوری و 25 ساعت عملی  است این ساعات میتواند پشت سر هم باشد در طول یه هفته یا میتواند روزی 1 ساعت در یک ماه باشد.مدرن گیربکس خودرو در روز حداقل 4 ساعت کلاس برگزار میکند.

2-چه تعداد گیربکس برای آموزش کافیست؟

در حال حاضر با وجود خودروهای مختلف وارداتی هر چه تعداد گیربکس های آموزش و کار عملی بر روی آنها بیشتر باشد بهتر است مدرن گیربکس خودرو انواع گیربکس های خودروهای رنو –پژو –سیتروئن، کیا، هیوندا، نیسان،مزدا، تویوتا،میتسوبیشی و حتی بنز و بی ام و  را در کارگاه آماده قرارداده است و کاربران به شخصه تمامی گیربکس ها را به تنهایی یا گروهی باز و بسته و عیب یابی می کنند

3-چه میزان اطلاعات برای آموزش گیربکس اتومات کافیست؟

با توجه به جدید بودن اطلاعات مکانیکال و الکتریکال در صنعت گیربکس اکثر مکانیک های حتی با تجربه 30 ساله هم اطلاعات زیادی در این رابطه ندارند. پس با هر سطح اطلاعاتی میتوان دست  به آموزش فراگیری این مبحث  زد فقط کافیست دست به آچار باشید.

4-چه امکاناتی برای آموزش گیربکس نیاز است؟

پاسخ به این سوال آسان است هر چه بیشتر بهتر.

مدرن گیربکس خودرو از انواع گیربکس های مختلف گرفته تا انواع دیاگ ها و ویدئو پروژگتورها،فیلم های مصور برای آموزش و خوابگاه های رایگان برای کارآموزان شهرستانی و وجود اساتید مجرب و آموزش دیده  از خارج  از کشور با ارائه مدرک های خارجی توان خود را به رخ میکشند.

5– چه تعداد کارآموز در هر کلاس کافیست؟

بلعکس دوره های برگزار شده در مراکز فنی و حرفه ای که یک نفر مدرس وبقیه نظاره گر کار عملی هستند کلاس های مدرن گیربکس هر گیربکس را در اختیار 2نفر قرار می دهد تا همه تجربه کار عملی روی انواع گیربکس های آموزشی را داشته باشند.

6–چطور مرکز دلخواه خود برای آموزش را انتخاب کنید؟

بهترین راه مراجعه حضوری ،دیدن کارگاه های آموزشی و مدارک اساتید و نحوه و شیوه تدریس آنهاست،در صورتی که در شهرستانها هستید و مراجعه حضوری برای ثبت نام مقدور نیست،دیدن تصاویر کلاسی و مقایسه آنها با مراکز دیگر است.

7-بعد از آموزش چه میزان هزینه برای ایجاد کارگاه نیاز است؟

این هزینه بسته به نوع کارگاه متغییر است ،اما کارآموزانی که دارای مغازه هستندو از قبل صنف مکانیک را برای کار انتخاب کرده اند میتوانندبا هزینه بسیار اندک شروع کنند، اما دیگر کارآموزان می توانند با چاپ کارت و ارائه آن به دیگر مکانیک ها در مواقع لزوم جهت تست و تعمیر گیربکس به صورت سیار نیز دست به تعمیرات بزنند.

دوره های تخصصی تعمیرگیربکس های اتوماتیک روز دنیا

به صورت عملی و تئوری در یک دوره

با یک کلاس و دوره آموزشی تعداد زیادی گیربکس اتومات را آموزش ببینید گیربکس های

هیوندا و  کیا و تویوتا و لکسوس و مزدا و نیسان و میتسوبیشی کلیه گیربکس های فرانسوی و

گیربکس های CVT حتی گیربکس های چینی

  • آموزش انواع شرکت های تولید کننده گیربکس در مدل های مختلف گیربکس اتومات
  •  آموزش انواع مدلهای ترانسفر در گیربکس های اتومات
  •  آموزش انواع رنج برد ها در گیربکس های اتومات
  •  آموزش انواع سیستم های مانو ماتیک و تیپ ترونیک و شیف ترونیک
  • آموزش انواع سیستم های فینگر پارک و اجزا آن
  • آموزش انواع شیفت لاک
  •  آموزش آزاد سازی شیفت لاک در خودرو های خاموش
  •  آموزش ترک موتور و اجزا آن در گیربکس اتومات
  •  آموزش قطعات ایمپلر و توربین و استاتورو لاک آپ
  • آموزش تست استاتور و روش های آن
  •  آموزش تست لاک آپ در ترکان اورتور
  •  آموزش اویل ماژول در گیربکس اتوماتیک
  •  آموزش قطعات علوم و جانمایی آن
  •  آموزش چدنی و کفی آلومینیومی و روتر ها در اویل ماژول
  •  آموزش ایرادات و فشار گیری در اویل ماژول
  •  آموزش سرویس اویل پمپ
  •  آموزش تعویض فیلتر روغن و روشهای بازیابی و سرویس آن
  •  آموزش مجموعه پلنتری و شناسایی کامل مجموعه خورشیدی
  •  آموزش کامل اجزای کریر و عیب یابی آن
  •  آموزش قوانین کاری مجموعه کریر
  •  آموزش قطعات کلاچ و ها در گیربکس اتومات
  •  آموزش عیب یابی ری اکشن ها دید دیسک ها و ریکشن ها در پلیت ها
  •  آموزش بازیابی دیسک های سیاه شده
  •  آموزش جایگاه های پرشر پلیت ها
  • آموزش جایگاه ها یاسنپ دیسکها
  •  آموزش پیاده سازی اسنپ رینگ ها
  •  آموزش خرابی پیستون ها در درام ها
  •  آموزش تست های پیستون ها در حافظه ها
  •  آموزش کامل ورد بادی و ساعت گیربکس
  •  آموزش کامل جایگاه شناسی و سوپاپ شناسی و تشخیص آن در ساعت
  •  آموزش سلونوئید ها و روش های تست کامل آن
  •  آموزش سرویس کامل ولو بادی
  • آموزش قطعه سرو و کارایی آن
  •  آموزش ایرادات مربوط به سروو و قوی سازی آن
  •  آموزش تست عملکرد سروو در پیستون ها فعال شونده
  •  آموزش باندهای ترمزی و کارآیی آن در درام
  •  آموزش محل قرارگیری انواع باند
  •  آموزش خرابی های باند ها در گیربکس اتومات
  • آموزش نحوه سازی باند پس از تراش درام
  •  آموزش شناسایی انواع آکومولاتور و وظایف آن
  •  آموزش سرویس آکومولاتور و دیرینگ ها
  •  آموزش قوی سازی انبار در آکومولاتور
  •  آموزش روش های تست و کارایی کولر روغن
  •  آموزش انواع اسپراگ و وام بی کلاچ در گیربکس اتومات
  •  آموزش شناسایی ریورس کلاچ ها
  •  آموزش بهترین دما برای تست گیربکس
  •  آموزش کمبود روغن در گیربکس اتومات و اثرات آن
  •  آموزش بیش از حد گرم بودن روغن و خرابی سوپاپ ها
  •  آموزش موارد سیاه شدن روغن
  • آموزش شیرین شدن رنگ روغن و علل آن
  •  آموزش رفع مشکلات گیربکس ها در مخلوط شدن آب و روغن
  •  آموزش روشهای تعویض روغن به صورت دستی یا اتومات
  • آموزش هواگیری در گیربکس اتومات پس از روغن ریزی
  • آموزش شناسایی روغن های با کیفیت و بی کیفیت
  • آموزش عیب یابی از روی رنگ روغن
  •  آموزش گیج شناسی و حد شناسی در میزان روغن
  •  ارائه جداول تعویض در مدل های مختلف خودرو
  • آموزش تست استال در گیربکس اتومات
  •  آموزش تست دوره های مختلف و خرابی توربین بادیاگ
  •  آموزش لاک آپ تست با دیاگ
  •  آموزش تست خروجی های گیربکس اتومات با دیاگ
  •  آموزش تست فشار روغن در دنده های مختلف با دیاگ
  •  آموزش تست سلونوئید ها با دیاگ
  • آموزش تست میکروسوئیچ با دیاگ
  •  آموزش تست رادیات روغن با یک ترفند ساده
  •  آموزش ترفند درگیر نشدن کلاچ ها یا یا فرار روغن
  • آموزش تست هرز کردن کلاچ ها با دیاگ
  •  آموزش ترفند خرابی هزارخاری خروجی با دیاگ
  • آموزش ترفند نقشه خوانی و قطعه شناسی با نقشه
  • آموزش شناسایی قطعات هر دنده در نقشه
  •  آموزش پیدا نمودن محل بدون دیاگ
  • آموزش پیدا نمودن محل دقیق خرابی با دفترچه های خاص تعمیراتی
  •  انجام کار عملی همراه با استاد مربوطه بر روی اولین گیربکس اتومات
  •  عیب یابی و سرویس عملی بر روی تر کانورتور عیب یابی و و بررسی عملی بر روی اویل پمپ
  • عیب یابی و بررسی عملی بر روی دیفرانسیل
  • عیب یابی و بررسی عملی در سیستم کریر
  •  عیب یابی و بررسی عملی درسیستم درام ها و عیب یابی انواع باند ها و سرورها
  • عیب یابی و بررسی عملی در سیستم کلاچ ها و نحوه عیب یابی پیستون ها
  •  عیب یابی و بررسی عملی انواع حافظه ها و آکومولاتور ها
  •  عیب یابی و بررسی عملی سیستم بادی و یا ساعت گیربکس

آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک+قیمت گیربکس

بررسی و نحوه جمع کردن گیربکس اتومات در ضمن در این شرکت در قسمت کار عملی کارآموزان به صورت دو به دو جدا گشته وکار عملی را تا انتهای کار به صورت انفرادی انجام می‌دهند، در این زمان مدرس نیز در کنار کارآموزان راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد.شما برای آگاهی از قیمت گیربکس اتومات میتوانید با مراجعه به بازار های اطراف خود از آن با خبر شوید اما ما این خبر خوب را میتوانیم به شما بدهیم که تیم مدرن گیربکس به صورت آنلاین در کنار شماست تا قیمت تمام محصولات را به صورت اپدیت شده همیشه در اختیار شما قرار دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا