برترینهای کسب و کارسلامت

از چه سنی می توان لب ها را فرم داد؟

مقدمه سن تزریق ژل لب

همانطور که می دانید امروزه تزریق ژل لب طرفداران زیادی پیدا کرده است، با تزریق ژل لب می توان حجم و فرم دلخواهتان را بدست آورید. در چند سال اخیر افراد با داشتن سن کم نیز گرایش به تزریق ژل لب پیدا کرده اند و علاقه مند به داشتن لب های خوش فرمی هستند چرا که تزریق ژل لب می تواند در زیباتر شدن چهره بسیار تاثیر گذار باشد. ولی سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که سن مناسب برای تزریق ژل لب چند می باشد، با خواندن این مقاله به جواب این سوال دست پیدا خواهید کرد.

نیاز است بعد از این مدت برای تمدید و تزریق مجدد به پزشک خود مراجعه کنید. ژل ها علاوه بر حجم دادن به لب ها می توانند جهت فرم دهی لب هم استفاده شود. در برخی افراد که افتادگی لب بالا در یک طرف وجود دارد می توان از ژل برای همان طرف استفاده کرد و تقارن بین دو طرف لب برقرار کرد.

آنچه در مقاله سن تزریق ژل لب می خوانید:

ژل لب چیست؟

ژل لب برای چه کسانی مناسب می باشد؟

سن مناسب برای تزریق ژل چند می باشد؟

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مزایای ژل لب

معایب تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

ماندگاری تزریق ژل لب

آیا می توان در زمان بارداری ژل لب تزریق کرد؟

نقاهت چه مدت به طول می انجامد؟

ژل لب چیست؟

همانطور که می دانید لب ها جز اصلی ترین ویژگی های صورت می باشند و ژل های لب سبب حجم دهی به لب های شما می شوند، در واقع انواع مختلفی از ژل ها برای تزریق لب وجود دارند که بیشترین ژل ها حاوی هیالوورنیک اسید می باشند که این یک ماده طبیعی است که در بدن وجود دارد.

ژل لب برای چه کسانی و با چه سنی مناسب می باشد؟

  • افرادی که لب های دفرمه و یا کوچک هستند.
  • برگرداندن حجم از دست رفته لب که در اثر زیاد شدن سن کاهش می یابد.
  • نامتقارن بودن شکل لب های شما
  • در واقع وقتی که لبخند می زنید چین و چروک های به وجود آمده می تواند با تزریق ژل لب از بین برود.

مواردی که باید در تزریق ژل لب رعایت فرمایید:

  • از سلامت جسمی برخوردار باشند.
  • انتظاری که دارند می بایست واقع بینانه باشد.
  • اگر در گذشته به عفونت دهانی و یا آفت مبتلا شده اید حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

سن مناسب برای تزریق ژل چند می باشد؟

براساس تحقیقات که سازمان غذا و دارو در آمریکا شده است می توان دست یافت که تزریق ژل لب برای افرادی که کمتر از ۲۱ سال هستند مورد تایید نشده است. پس برای اینکه بتوانید ژل لب تزریق نمایید حداقل سنی که باید داشته باشید ۲۱ سالگی می باشد. البته حتما قبل از عمل از پزشک و یا کلینیکی که قرار است این کار را انجام دهید اطمینان حاصل را بدست آورید.

ممکن است شما خواستار لب هایی باشید مانند لب های کسانی که معروف هستند اما این احتمال وجود دارد که به آن ظاهر لب هایی که مد نظرتان است دست پیدا نکنید ولی انتظاراتی که هر فردی دارد باید سن هر فرد در نظر گرفته شود.

سن تزریق ژل لب کمتر از ۲۵ سال:

تا سن ۲۵ سالگی هنوز مراحلی از به وجود آمدن چین و چروک های پوستی دیده نشده است پس تزریق ژل لب با این هدف که می خواهید فرم لب ها را تغییر دهید و یا ایجاد تناسب لب های بالا و پایین با یکدیگر و هیمنطور حجم دهی لب ها را داشته باشید می توان در نظر گرفت.

سن تزریق ژل لب ۲۵ تا ۴۵ سالگی:

در این دوره که لب از نظر حجم، کاهش پیدا کرده است و این کاهش حجم در هنگام خندیدن که لب کش می آید دیده می شود. دیگر تغییراتی که می توان دید را کم شدن افتادگی قوس در گوشه های لب بالایی بگوییم که سبب غمگینی در چهره می گردد. پس در این بازه سنی تزریق ژل لب با هدف اینکه لب ها حالت شادابی داشته باشند ایجاد می گردد.

سن تزریق ژل لب ۴۵ سالگی به بالا:

به مرور زمان چروک هایی که در اطراف لب هستند بعد از ۴۵ سالگی دیده می شوند که این می تواند دلیلش کم شدن حجم و انعطاف پذیری اطراف لب باشد. وقتی سن زیادتر می شود تمرکز تزریق ژل لب بیشتر بر روی اطراف لب و خط لب می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

  • به مدت ۱۰ دقیقه از کیسه یخ برای کم شدن التهاب و تورم استفاده نمایید.
  • از دست زدن بر روی لب های خود خودداری کنید و همینطور از نوشیدن با نی بپرهیزید.
  • به مقدار زیادی آب بنوشید.
  • از ورزش کردن در مدت ۲۴ ساعت خودداری نمایید.
  • موقع مسواک زدن مراقبت باشید.
  • به مدت ۲۴ ساعت از رژ لب و یا هر چیز دیگری بر روی لب های خود بپرهیزید.

مزایای ژل لب برای سنین مختلف

  • ژل لب بی خطر هستند و دارای عوارض ناچیزی می باشند.
  • سبب زیاد شدن اعتماد به نفس می گردند.
  • اگر از تزریق ژل لب خود راضی نیستید، می توانید از آنزیم هایی مثل هیالورونیداز استفاده نمایید.

معایب تزریق ژل لب برای سنین مختلف

  • عفونت
  • خونریزی
  • عدم تقارن
  • حساسیت
  • نکروز

آیا تزریق ژل لب برای ستین متفاوت درد دارد؟

این احتمال وجود دارد که بعد از تزریق ژل لب درد داشته باشید که بعد از ۱۲ تا ۲۴ ساعت از بین می رود.

ماندگاری ژل های لب  برای سنین مختلف

در واقع فیلرهای لب دائمی نمی باشند و بسته به نوع ژلی که برای تزریق ژل لب استفاده شده است و همینطور سوخت و ساز شما، بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می توانند ماندگاری داشته باشند.

آیا می توان در زمان بارداری ژل لب تزریق کرد؟

براساس تحقیقات انجام شده بهتر است در زمان بارداری از تزریق ژل لب بپرهیزید.

نقاهت تزریق ژل برای ستین مختلف چه مدت به طول می انجامد؟

در دو دهه گذشته، محبوبیت روش های انتقال چربی در سراسر ایران افزایش یافته است. با این حال، ممکن است ندانید که این روش سابقه طولانی دارد. اولین درمان پیوند چربی در دهه 1890 انجام شد.

امروزه، هزاران زن و مرد در ایران پیوند چربی را به عنوان یک جایگزین طبیعی برای فیلرهای پوستی یا پروتز سینه انتخاب می کنند. برای پیوند از چربی ران یا کفل استفاده می شود و زمانی که پردازش شد، این چربی به سینه یا صورت برای افزایش حجم اضافه می شود.

یکی از دلایل افزایش محبوبیت این روش طبیعی و ایمن بودن آن است. علاوه بر این به دلیل داشتن نتایج طبیعی و طولانی مدت توسط جراحان و بیماران مورد استقبال قرار گرفته است.

پیوند چربی: بهترین سن چیست؟

به طور کلی پیوند چربی برای مردان و زنان در تمام سنین ایده آل است. در حقیقت، افراد از 18 تا 70 سال می توانند از درمان های انتقال چربی بهره مند شوند. اگر از سلامتی برخوردارید، سیگاری نیستید و بیماری خاصی ندارید، کاندید خوب و مناسبی برای این درمان هستید.

یک نگرانی در مورد پیوند چربی این است که پوست با افزایش سن مقداری از انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و وقتی چربی از بین می رود پوست ممکن است مانند گذشته سفت نباشد. با این حال در اکثر موارد این عارضه بسیار کم است.

پاسخ پزشک 2 : کانتورینگ صورت با انتقال چربی

یکی از درمان های زیبایی است که محبوبیت آن به سرعت در حال افزایش است. کانتورینگ صورت با استفاده از چربی خود بیمار، به معکوس کردن یا کاهش تأثیر طبیعی افزایش سن بر روی صورت کمک می کند. در واقع می تواند باعث افزایش حجم، کاهش خطوط و چین و چروک شود.

به طور معمول، کانتورینگ صورت برای افرادی که 30 سال و یا بیشتر سن دارند مناسب است. پوست در این سن شروع به از دست دادن چربی کرده و در نتیجه حجم و برجستگی صورت به مرور کمتر می شود. انتقال چربی حجم صورت را بازسازی می کند و برای افرادی که به دنبال جایگزینی برای فیلرها هستند روشی ایده آل است.

پاسخ پزشک 3 : افزایش حجم با انتقال چربی

انتقال چربی به سینه یک روش طبیعی برای افزایش سایز سینه است. این روش به از بین رفتن عوارض جانبی بلند مدت پروتز سینه، از جمله عوارض کپسول، چرخش و یا نشست پروتز کمک می کند.

افراد بین 18 تا 70 سال کاندید مناسبی برای افزایش سایز سینه به روش انتقال چربی هستند. اگر شما می خواهید عدم تقارن را برطرف کنید، ظاهری بزرگتر و طبیعی تر به دست آورید و یا می خواهید شکل و حجم از بین رفته را برگردانید این روش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا